recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætningsproblem - HJÆÆÆLP !!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpsætningsproblem - HJÆÆÆLP !!

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kallefrank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2006
Status: Offline
Point: 401
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2007 kl. 10:56
Jeg leder videre, andre gode råd modtages gerne.......
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2007 kl. 13:44

Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Hej Christian,

Jeg tænkte også oprindeligt i de baner med den tråd du henviser til, men det der taler lidt imod at problemet skulle være det samme her er, at Kallenfrank's HDMI indgang på TV'et fint har kunnet bruges fra anden DVD afspiller - evt. gennem Surround Receiver.

Nu skulle JVC'et jo fint kunne virke ved nogle apparater, dog ikke med dem som ikke havde implementeret HDCP eller hvad det nu var. Det kan jo være at Denon'en virker på JVC'en, men ikke Samsung. Jeg ville tage Samsungen under armen og gå ned i El-giganten eller lign bare for at prøve.

mvh Christian
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2007 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Nu skulle JVC'et jo fint kunne virke ved nogle apparater, dog ikke med dem som ikke havde implementeret HDCP eller hvad det nu var. Det kan jo være at Denon'en virker på JVC'en, men ikke Samsung. Jeg ville tage Samsungen under armen og gå ned i El-giganten eller lign bare for at prøve.

Vi kan godt blive enige om at det nok vil være det bedste/letteste - og måske eneste konkrete mulighed lige nu (dog er det Getmore der er forhandleren - så måske kallefrank skullle prøve optagerens HDMI udgang på naboens TV).

Har du iøvrigt prøvet flere forskellige kabler, kallefrank? (JVC skriver i manualen at kablet skal bære "HDMI" logo).

/Lars

Redigeret af laursen - 10-Juli-2007 kl. 13:54
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2007 kl. 14:16

Jeg har været nede i en butik og "låne" et nyt HDMI-kabel samt et DVI - HDMi kabel.

Nu prøver jeg HDMI-kablet  for at udelukke at det er kablet der fejler noget, samt HDMI-DVI kablet fra min denondvd for at udelukke at indgangene er brændt af i fjernsynet.

Ellers må det være "en tur til naboen"........

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 09:21

Problemet løst

Jeg havde det på værksted, og det var ganske rigtigt nogle "skjulte" menuer hvor HDMI skulle aktiveres.....!!!

Selv om JVC påstod at der der ikke var nogen skjulte meuner....

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu