|
opsætte en router mere på samme tlf linie |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvilke power line kan anbefales ,den med faserne var jeg ikke klar over men det er nok de første modeller der havde den begrænsning ,men det skal da prøves sådan et sæt
nogen spec modeller der kan anbefales |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
|
Nej, faserne er stadigvæk 3 faser
Det er meget normalt at inddele huset i grupper, så man får en jævn fordeling af strømtrækket. Hjemme hos mig er underetage af huset på en fase og overetagen på en anden. Klaus |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Tror måske det kommer lidt an på hvor "stort" huset er så :D (uanset hvad så skulle det jo gerne stå på relæet så det er jo let at tjekke :D) Jeg bor i almennyttige boligforeinger og alle de steder jeg har boet har det været inddelt i "lys", strøm, kraft. og ikke køkken, stue etc. - så kan man helt sikkert diskutere om det er hensigtsmæssigt eller ej, men det ændrer ikke på at Jetdirect "blot" må en tur ud i EL-skabet og kigge :D
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |