|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
fedthans ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
der må der findes et værktøj fra Acers hj. side som kan løse dette her problem...
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg er lige nød til at forstå det her: Du siger at du kun har sp1 på, men så kan maskinen jo godt boote op, eller hvad |
|
![]() |
|
fedthans ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
JA.. men den når kun der til hvor du kan patitionere disken... der står "ukendt disk"
|
|
![]() |
|
![]() |
Hjalp desværre ikke:( Redigeret af fedthans - 21-Januar-2007 kl. 14:48 |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
NÅr du booter på din cd-rom, så skal du trykke f6 for at indlæse yderligere drivere til indstallationen, der på skal du så have en diskette med drivere til din S-ata kontroller.. hivs den ikke er integreret på din dvd..
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke driveren til controlleren ... jeg kan via knoppix komme ind til den skjulte partition og kopier filerne over på en bærbar disk.. men hvad der så skal ske ved jeg ikke endnu... måske du har en ide?
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Prøv lige på din dvd at se om den driver er integreret... eller om den ligger på den skjulte.. http://www.boegebjerg.dk/lars/sata2.htm via denne side kan du se hvordan du får den med.. på samme måde kan du kontrollere om den er integreret på din dvd |
|
![]() |
|
![]() |
Hej alle.. For at gøre en lang process kort.. det som jeg skulle gøre var at bruge et linux værktøj som hedder Knoppix, lave c drevet om til fat 32, så kopieret jeg fra den skjulte partition over og bootet op så kørte det... tak for hjælpen. fedthans
|
|
![]() |
|
jvingaard ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hej. Er der nogen der ved om man kan benytte Bios opdateringen til Idea 510. på Idea 500 ? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ville nok ikke forsøge:) |
|
![]() |
|
jvingaard ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Nej. Jeg tror nok også, at det er en dum ide :-(
|
|
![]() |
|
![]() |
Har fået et nyt problem med centeret, hvergang jeg starter op, kommer den ud med "indsæt windows cd" det er lige som om at kortlæseren der bøvler...:: hvad med jer andre, jeg har reinstalleret men den kommer igen...:) fedthans |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |