|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg er ret tilfreds bruger af Idea 510
Undertekster virker ikke korrekt mht ÆØÅ under MCE. Jeg bruger VobSub - alt ser ud til at stå til Dansk som sprog. Der er tjekket i - XP MCE - MediaPlayer 11 Nogen ideer ? |
|
;o)
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
ja brug direct vobsub i stedet http://www.free-codecs.com/download/DirectVobSub.htm
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg antager at vi her snakker analog eller kabel TV. Jeg tror ikke det virker med DVB-T?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
har nu afinstalleret VobSub og installeret DirectVobSub -
nu kan den ikke vise en film - den stener og har bare sort skærm på film med undertekst-fil DVB-T : nej det virker jo desværre ikke mht. TV2 ved digital signal. |
|
;o)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |