|
Optage dr nyheder |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Inklusive teksten.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det fremgår vist ret klart af ovenstående, at DR kun kan modtages via internettet. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps internet
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så måske noget HDMI Capture/Grabber på PC?
Der er spørgsmål så om det vil være HDCP kopi beskyttet. Det findes der sikkert løsninger til, som vi ikke må diskutere her. Alternativt optage stream fra HDMI skærm på PC Redigeret af JørgenT - 21-April-2022 kl. 22:53 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du spørger om software, men hvad har du af hardware at modtage signalet på? Er det en streaming boks, en PC eller hvad? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er lidt forskellige muligheder, en NUC (win pc) Raspberry PI eller en Synology NAS
|
||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal det være DR? TV2 News kan streamers via Internet og kører vel nyheder døgnet rundt? Ved det koster lidt og man kan så vidt jeg husker betale et mindre beløb for at se det udenfor Danmarks grænser.
|
||
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
|
Grunden til at jeg går efter DR er at den kan downloades, vores internet ligger på en god dag i Nordatlanten på ca 5MBps, der skal deles af 20 mand, hvis jeg har en streaming kanal kørende nonstop 24/7, bliver jeg ikke sønderligt populær.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet er ved st være indkredset med de seneste oplysninger. Du har ikke adgang til at streame 24/7, og du har ikke mulighed for luftbåret signal. Nu ved vi ikke hvilket skib eller om i ligger fast i Nordatlanten?
Det jeg tænker på, er om i får besøg af helikopter med forsyninger og post? For så kunne i måske få en usb stick med nyheder den vej?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nope ingen helikopter, og hvad der er for et skib - det må jeg jo ikke skrive, så kan du vel selv tænke dig til branchen 😂
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, så er det næppe en rejetrawler ;-)
Forventer du at det skal ske automatisk, inklusiv at skifte streamet på lokalnettet? Klaus
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |