recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage dr nyheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage dr nyheder

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2022 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Problemet er ved st være indkredset med de seneste oplysninger. Du har ikke adgang til at streame 24/7, og du har ikke mulighed for luftbåret signal. Nu ved vi ikke hvilket skib eller om i ligger fast i Nordatlanten?

Det jeg tænker på, er om i får besøg af helikopter med forsyninger og post? For så kunne i måske få en usb stick med nyheder den vej?
Nope ingen helikopter, og hvad der er for et skib - det må jeg jo ikke skrive, så kan du vel selv tænke dig til branchen 😂
Ja ok, så er det jo på et højere plan at der burde skaffes friske nyheder, da de er en resource i planlægningen ombord, kan jeg forestille mig. Nu ved jeg jo heller ikke hvor du er i hirakiet?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
TL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2022 kl. 17:10
Hvis du vil slække på krav til automatisk optagelse og optagekvalitet, er Privatkopiera eller YT Saver mulige løsninger. TV4Ever fungerer med script. Bruger selv alle de nævnte. En anden er ChrisPC, den supplerer p.t. med undertekster fra visse genstridige kanaler.
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2022 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Problemet er ved st være indkredset med de seneste oplysninger. Du har ikke adgang til at streame 24/7, og du har ikke mulighed for luftbåret signal. Nu ved vi ikke hvilket skib eller om i ligger fast i Nordatlanten?

Det jeg tænker på, er om i får besøg af helikopter med forsyninger og post? For så kunne i måske få en usb stick med nyheder den vej?
Nope ingen helikopter, og hvad der er for et skib - det må jeg jo ikke skrive, så kan du vel selv tænke dig til branchen 😂
Ja ok, så er det jo på et højere plan at der burde skaffes friske nyheder, da de er en resource i planlægningen ombord, kan jeg forestille mig. Nu ved jeg jo heller ikke hvor du er i hirakiet?
Nederst, det er et rent velfærdsprojekt jeg sysler med når der ikke er andet at lave 😂
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2022 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af TL TL skrev:

Hvis du vil slække på krav til automatisk optagelse og optagekvalitet, er Privatkopiera eller YT Saver mulige løsninger. TV4Ever fungerer med script. Bruger selv alle de nævnte. En anden er ChrisPC, den supplerer p.t. med undertekster fra visse genstridige kanaler.
Det er faktisk video4ever jeg leger mest med lige nu 😀 og jeg syntes faktisk i går jeg kunne programmer pænt langt frem, men den mulighed er der så ikke lige i dag, eller også har jeg bare glemt hvordan jeg gjorde, det blev sent 😂
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2022 kl. 21:11
Super tak for alle ideerne, det er fedt med lidt brainstorming. Jeg har faktisk også selv tænkt om jeg lave en løsning, hvor downloaden sker derhjemme, også kunne man hente pakkerne via ftp eller på anden vis, bare en strøtanke, og nok ikke rigtig tænkt igennem endnu 😀
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2022 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Problemet er ved st være indkredset med de seneste oplysninger. Du har ikke adgang til at streame 24/7, og du har ikke mulighed for luftbåret signal. Nu ved vi ikke hvilket skib eller om i ligger fast i Nordatlanten?

Det jeg tænker på, er om i får besøg af helikopter med forsyninger og post? For så kunne i måske få en usb stick med nyheder den vej?
Nope ingen helikopter, og hvad der er for et skib - det må jeg jo ikke skrive, så kan du vel selv tænke dig til branchen 😂
Ja ok, så er det jo på et højere plan at der burde skaffes friske nyheder, da de er en resource i planlægningen ombord, kan jeg forestille mig. Nu ved jeg jo heller ikke hvor du er i hirakiet?
Nederst, det er et rent velfærdsprojekt jeg sysler med når der ikke er andet at lave 😂
Godt gået Thumbs Up
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hw1270 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hw1270 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2022 kl. 23:41
Hvis du mener i fremtiden, er svaret ja. 
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af TL TL skrev:

Hvis du vil slække på krav til automatisk optagelse og optagekvalitet, er Privatkopiera eller YT Saver mulige løsninger. TV4Ever fungerer med script. Bruger selv alle de nævnte. En anden er ChrisPC, den supplerer p.t. med undertekster fra visse genstridige kanaler.

Hvad er dine erfaringer med Optagekvalitet på TV4ever, nu har jeg prøvet at optage 2 nyhedsudsendelser på 15 min, på henholsvis Høj og Lav kvalitet, og de fyldte begge to knap 1 Gb, det syntes jeg jo er lidt underligt ?


Redigeret af jhjorsal - 23-April-2022 kl. 13:04
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu