|
Optage fjernsyn til udvekslingsstudent i USA |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er på job. Jeg checker i aften, om de er iblandt dem jeg har prøvet 👍 |
||
BeLLe
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En Android TV-boks, et IPTV abb fra kina med all tv kanaler i verdenen og en app til boksen der kan håndterer iptv linket (ex TiviMate)
hvsi datteren har en stabil internet forbindelse i USA kan hun bare sætte boksen til og selv se eller optage det hun vil. Hvis du skal gøre det optager du bare de programmer du vil og sender hende filen bagefter. Den er ikke beskyttet med overstående setup. EDIT: hvis du bare vil optage på en PC, er det nok med IPTV abb og så et program der kan optage streamen - Jeg mener VLC har en optage funktion
Redigeret af BeLLe - 12-August-2022 kl. 11:50 |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. TV4Ever er desværre i gang med at bede om forudbetaling for den næste version. Her er et link til ovenstående: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 12-August-2022 kl. 11:52 |
||
JENC
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du et link til sådan et abonnement? Og holder postulatet. Har de også TV3Plus, TV3Sport, og de øvrige sportskanaler?
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal måske lige undersøge lovligheden af sådan en løsning...
|
||
BeLLe
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man vil optage og streame tv til USA så er man alligevel på kant med ophavsretten og så kan man lige så godt gøre det nemmeste for en selv.
|
||
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 288 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har brugt denne: Skærmoptager https://recorder.freeonlineapps.net/ som jeg har hentet via Chrome udvidelser. Jeg har ikke prøvet den med Norlys, da de kun leverer el til matriklen her. Det er længe siden, at jeg har brugt den aktivt på sider på nettet, men den kunne optage alt, der kunne køre i Chrome også beskyttede streams. Om den kan optage visning af udsendelser fra Norlys må du teste, da jeg ikke har den mulighed.
|
||
JENC
Funktioner
Tak(0)
|
|
https://recorder.freeonlineapps.net/ kan optage Norlys Play. Thanx. Jeg er kørende :-)
Redigeret af JENC - 20-August-2022 kl. 15:41 |
||
Erik K
Funktioner
Tak(0)
|
|
👍 Det var også min forventning, da jeg endnu ikke er stødt på noget, den ikke kan optage, hvis det kan vises i Chrome.
Godt det lykkedes...og held og lykke til studenten med opholdet "over there" - det er et spændende land - jeg har selv arbejdet der for næsten 50 år siden.
Redigeret af Erik K - 20-August-2022 kl. 18:12 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan forstå, at problemet er løst, men kunne godt tænke mig at vide hvordan trådstarters datter får optagelserne at se. Bliver de sendt til hende, eller ser hun dem først når hun vender hjem fra USA? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Erik K
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flemming - Da trådstarter ikke har nævnt noget om det, går jeg ud fra at der er styr på det. Jeg tror ikke det er meningen at datteren først skal se optagelserne, når hun vender hjem.Der er jo flere muligheder, men jeg ville nok vælge at lægge optagelserne i en mappe på en PC/NAS som datteren kan tilgå, når hun finder det belejligt. - Der er jo en tidsforskel, der skal håndteres.
Redigeret af Erik K - 27-August-2022 kl. 00:44 |
||
JENC
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter optagelse vil jeg sende filen til hende via fil- services. F.eks. Transfernow, eller Google drev.
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |