recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage flere programmer fra samme MUX DVB-C?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptage flere programmer fra samme MUX DVB-C?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Oprindeligt skrevet af mm-bob mm-bob skrev:

Selvom dvblink skulle supportere transponder sharing, kan man stadig ikke optage flere kanaler på samme mux med 7mc.
Dette vil gui scheduler nægte.
Med mindre man laver en virtuel tuner pr kanal pr mux...
Eller bruger flere htpc'er.

Jeg håber at Notfast eller Patriarken (eller andre) kan belyse dette noget mere, for jeg har den opfattelse at de begge har prøvet det i WMC7.

Jeg siger ikke jeg har prøvet det jeg hentyder til at flere klienter kan bruge den samme kanal. I øvrigt har jeg aldrig været fan af alt det der bullshit med at kunne bruge flere kanaler i et mux samtididigt til det ene eller det andet. Jeg siger jo at man skal købe tunere i stedet for i den anden tråd... Jeg har selv 8...

Tak for opklaringen og undskyld misforståelsen Embarrassed og jeg skal også have flere tuner, men nok ikke 8. På sigt bliver der 3 brugere og jeg havde så håbet at kunne "nøjes" med 3 tuner og så "bullshit" Wink

Alle de programmer vi normalt ser (ca. 15) ligger på 4 MUX, hvis vi ser bort fra HD-kanalerne (de fleste af dem har deres egen frekvens).

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu