recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage fra dreambox til mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage fra dreambox til mediecenter

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 22:45
miaj, ja det er 2 helt forskellige bokse, jeg har prøvet begge, DB600 er perfekt til eksterne maps af disk og her er båndbredde nok. DB500 sådan een havde jeg i 2 dage, så røg den retur, det er noget billigt skrammel, kun egnet til at se tv her og nu. Gætter på at de er samme problem om den skal dvblogic eller streame til disk. Den nye dreambox 500 vil jeg ikke udtale mig om.

Jesna, hvor gør du så af betalingskortet.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 06:36
Skal jeg lige have fundet ud af..

Er helt grøn med det her, så træder ud på dybt vand. Men "learning by doing" er vist det jeg er bedst til :)

/Jakob
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu