|
Optage fra dreambox til mediecenter |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
miaj, ja det er 2 helt forskellige bokse, jeg har prøvet begge, DB600 er perfekt til eksterne maps af disk og her er båndbredde nok. DB500 sådan een havde jeg i 2 dage, så røg den retur, det er noget billigt skrammel, kun egnet til at se tv her og nu. Gætter på at de er samme problem om den skal dvblogic eller streame til disk. Den nye dreambox 500 vil jeg ikke udtale mig om.
Jesna, hvor gør du så af betalingskortet.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal jeg lige have fundet ud af..
Er helt grøn med det her, så træder ud på dybt vand. Men "learning by doing" er vist det jeg er bedst til :) /Jakob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |