|
Optage fra norlys Antenne signal. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er der nu ikke noget nyt i. Sådan har det altid været. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5051 |
|
Jeg ved ikke hvordan Boxer fungerer idag. Men da jeg havde det, var det noget slemt juks med kodede kanaler. Startede med at ha alle gratis kanalerne fra DR + gratis TV2. Efterhånden fik TV2 lige så god billedkvalitet som DR, men det var slut da TV2 blev betalingskanal og vi betalte for et kort. Signalet blev dårligere og ligeså billedkvaliteten.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Lynggaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
|
Nu har jeg undersøgt, og det er ikke lykkedes mig at find noget der er tæt på samme pris. Mange af dem kræver at internettet også flyttes til fiber, og det er svært at finde en kombi med de rette kanaler.
|
||
![]() |
||
Lynggaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
|
Så fik jeg svar fra norlys efter at have fået fat i en medarbejder som tilsyneladende havde styr på tingene. * Norlys selv spærrer ikke adgangen til at optage,time-shift m.v. men de oplever flere rettighedshavere gøre det, så det vil nok kun virke i nogle tilfælde. Derfor siger de hellere at det ikke virker end folk bliver skuffet * Der er ikke arkiv i nordlys play, og hun mente ikke det var på vej. De går mere vejen med at den slags foregår i de enkelte streaming apps som DRtv, tv2 play m.v. Det var ikke lige svaret jeg håbede på måske jeg burde kigge bredere. Så enten * TV eller boks med 2 tunere, finde nogle CI+ moduler, og håbe det meste kan optages * TV eller boks med 2 tunere, finde nogle CI (ikke plus) moduler der virker så optage funktion ikke er blokeret * Godt tv stream DRTV og TV2 play. Så er det meste dækket men mister muligheden for at tilvælge ekstra kanaler som f.eks. TV3. Hvis TV3 droppes så spares lidt penge * TV via Fiber med tådløs boks. Umiddelbart dyere |
||
![]() |
||
Falken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
|
Jeg har Nordlys med cam-modul og kort i tv og har tilsluttet en HD til tv'et. Så kan der "optages" en kanal fra antennesignalet samtidigt med jeg ser en anden via Nordlys-app'en på tv. Det virker ganske fint :-)
Redigeret af Falken - 15-Juli-2022 kl. 09:15 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |