|
Optage fra tv |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |
Stone09
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er jeg nok ikke lige så sikker på med at handle var lige inde at kikke på det link du sendte
det jeg skal bruge både DVB-C og T2 for har YouSee nu men overvejer klippe mit kabel TV og sætte min egen antenne op derfor T2 os Steen |
|
Stone09
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er jeg nok ikke lige så sikker på med at handle var lige inde at kikke på det link du sendte
det jeg skal bruge både DVB-C og T2 for har YouSee nu men overvejer klippe mit kabel TV og sætte min egen antenne op derfor T2 os Steen
|
|
Stone09
Funktioner
Tak(0)
|
Vh Steen |
|
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bestilte en 8772 til 39 - niogtredive - euro og gratis forsendelse på amazon.de i går. Til den pris kan det ikke gå helt galt. Apparatet ankommer på tirsdag.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, vi bruger h264 i Danmark, men boksen kan klare både h265 og h264, så den er fremtidssikker. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Stone09
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for de mange input Vil så lige høre jeres mening om denne her
Denver DTB-134 PVR DVB-T2-box med HDMI & ScartDet er godt nok kun DVB-T2 men med optage funktion , og hvis jeg alligevel opsiger mit yousee her til nytår skal jeg ikke bruge DVB-C Steen
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender ikke lige den Denver model, men har tidligere haft 2 andre fra Denver. Det betyder, at jeg aldrig mere skal have Denver. Så køb hellere en Xoro. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kun været så “heldig” at have en enkelt Denver modtager. Det var rigeligt til mig!
Klaus
|
|
Stone09
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg
bestilt sådan en her i DK er der noget
dårligt eller godt om denne Håber den ikke
er låst på hhd Xoro HRT
8772 HDD, Kabel, Terrestrisk, Fuld HD, DVB-C,DVB-T2 HD, |
|
Stone09
Funktioner
Tak(0)
|
hej ja nu har jeg haft denne Xoro 8772 i 14 dage ser os ud som den virker som den skal
men når jeg optager en film på usb harddisken den har jo en længde på ca 90 minutter men den optager kun lidt over 60 minutter og det er på alle de optagelser jeg prøver med os over 2 timer men kan kun se ca 60 minutter af det..... kan godt se der er aktivitet på usb hhd efter de 60 minutter ....... er det noget kopi beskyttelses der gør det.... så jeg ikke kan se en mere end 60 minutter af optagelsen Mvh Steen
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder måske som om du har slået timeshift til. Slå det fra og indstil timeren til at optage korrekt længde. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
Stone09
Funktioner
Tak(0)
|
Ja har rodet med det ..... men nu er der det problem med at brugsanvisningen er kun på Tyske og uk
Og med mit fynske Smiler ..... Men Flemming kan du forklare hvor det lige er inde i opsætningen eller bare lidt hjælp til det vh Steen |
|
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |