recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage fra tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage fra tv

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 14:02
Ja det er jeg nok ikke lige så sikker på med at handle var lige inde at kikke på det link du sendte 

det jeg skal bruge  både DVB-C   og T2  for har YouSee  nu men overvejer klippe mit kabel TV og sætte min egen antenne  op derfor T2 os 

Steen


Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 14:04
Ja det er jeg nok ikke lige så sikker på med at handle var lige inde at kikke på det link du sendte 

det jeg skal bruge  både DVB-C   og T2  for har YouSee  nu men overvejer klippe mit kabel TV og sætte min egen antenne  op derfor T2 os 

Steen
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 14:25
  • Modtagelse af ukrypterede DVB-T2 HD-kanaler i H.265 / HEVC-format i Tyskland , Der står det her ?? skal der ikke være H.264 her i Danmark, for at kunne modtage på vores net her i Danmark 
     Vh Steen 

Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 18:34
Jeg bestilte en 8772 til 39 - niogtredive - euro og gratis forsendelse på amazon.de i går. Til den pris kan det ikke gå helt galt. Apparatet ankommer på tirsdag.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Stone09 Stone09 skrev:

  • Modtagelse af ukrypterede DVB-T2 HD-kanaler i H.265 / HEVC-format i Tyskland , Der står det her ?? skal der ikke være H.264 her i Danmark, for at kunne modtage på vores net her i Danmark 
     Vh Steen


Jo, vi bruger h264 i Danmark, men boksen kan klare både h265 og h264, så den er fremtidssikker.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 19:39
Takker for de mange input  Vil så lige høre jeres mening om denne her  

Denver DTB-134 PVR DVB-T2-box med HDMI & Scart

Det er godt nok kun DVB-T2  men med optage funktion , og  hvis jeg alligevel opsiger mit yousee   her til nytår skal jeg ikke bruge DVB-C

Steen 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Stone09 Stone09 skrev:

Takker for de mange input  Vil så lige høre jeres mening om denne her  

Denver DTB-134 PVR DVB-T2-box med HDMI & Scart

Jeg kender ikke lige den Denver model, men har tidligere haft 2 andre fra Denver. Det betyder, at jeg aldrig mere skal have Denver. Så køb hellere en Xoro.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 19:49
Jeg har kun været så “heldig” at have en enkelt Denver modtager. Det var rigeligt til mig!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2021 kl. 05:40

Så fik jeg bestilt sådan en her i DK  er der noget dårligt eller godt om denne

Håber den ikke er låst på hhd

Xoro HRT 8772 HDD, Kabel, Terrestrisk, Fuld HD, DVB-C,DVB-T2 HD,

Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 16:35
hej ja nu har jeg haft denne Xoro 8772  i 14 dage  ser os ud som den virker som den skal 
men  når jeg optager en film på usb  harddisken  den har jo en længde på ca 90 minutter men den optager kun lidt over 60 minutter og det er på alle  de optagelser jeg prøver med os over 2 timer men kan kun se ca 60 minutter af det..... kan godt se der er aktivitet på usb hhd  efter de 60 minutter ....... er det noget kopi beskyttelses der gør det.... så jeg ikke kan se en mere end 60 minutter af optagelsen 
Mvh Steen 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Stone09 Stone09 skrev:

hej ja nu har jeg haft denne Xoro 8772  i 14 dage  ser os ud som den virker som den skal 
men  når jeg optager en film på usb  harddisken  den har jo en længde på ca 90 minutter men den optager kun lidt over 60 minutter og det er på alle  de optagelser jeg prøver med os over 2 timer men kan kun se ca 60 minutter af det..... kan godt se der er aktivitet på usb hhd  efter de 60 minutter ....... er det noget kopi beskyttelses der gør det.... så jeg ikke kan se en mere end 60 minutter af optagelsen 
Mvh Steen 


Det lyder måske som om du har slået timeshift til. Slå det fra og indstil timeren til at optage korrekt længde.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 19:04
Ja har rodet med det ..... men nu er der det problem med at brugsanvisningen  er kun på Tyske og uk

Og med mit fynske  Smiler ..... Men  Flemming kan du forklare hvor det lige er inde i opsætningen eller bare lidt hjælp til det 

vh Steen 


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu