|
Optage fra tv |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har købt samme apparat:
- Optager du et program ved blot at trykke på den røde knap, når du ser programmet, er standardtiden 60 minutter (kan ændres). - Optager du et program ved at “bestille” det via EPG-knappen, optages den virkelige programtid, og du kan endda indstille, at optagelsen altid skal begynde x minutter før og slutte x minutter efter programtiden, så der er plads til lidt forsinkelse.
|
||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis nogen af jer har en engelsk pdf vejledning er jeg meget interesseret!
Jeg har købt en HRK 7672 HDD og de er jo i tæt familie. Jeg er ikke glad for den tyske vejledning ;-) . |
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
Stone09
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror jeg har fundet ud det men min brugsanvisning er os kun på tysk ..... det var opsætningen på HDD8772 at der var tysk og uk at vælge imellem Ja kunne godt bruge en Dansk vejledning 👍😁
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Manualen findes kun på tysk og italiensk. Så eneste mulighed er at få den oversat.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men her er jo det vigtigste oversat.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke at jeg vil love at svare hurtigt, men skriv gerne igen, hvis noget andet driller. Jeg synes, det er et ret fin boks, og i praksis kan den vist mindst det samme som Samsungs harddiskoptagere, hvis vi ser bort fra de nu udløbne apper i Samsung-apparatet.
|
||
Stone09
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rigtigt Munch : Men det er sku samme tider det bare går i sort fordi man ikke lige kan se løsningen
Men tro jeg har fundet den, og det fik jeg her inde fra ... Så det er jo dejligt at man kan spørge her inde for os ikke nørder Smiler 😁 vh Steen
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |