recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage fra tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage fra tv

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 20:10
Har købt samme apparat:
- Optager du et program ved blot at trykke på den røde knap, når du ser programmet, er standardtiden 60 minutter (kan ændres).
- Optager du et program ved at “bestille” det via EPG-knappen, optages den virkelige programtid, og du kan endda indstille, at optagelsen altid skal begynde x minutter før og slutte x minutter efter programtiden, så der er plads til lidt forsinkelse.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 20:33
Hvis nogen af jer har en engelsk pdf vejledning er jeg meget interesseret!
Jeg har købt en HRK 7672 HDD og de er jo i tæt familie. Jeg er ikke glad for den tyske vejledning ;-) .

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:13
Tror jeg har fundet ud det men min brugsanvisning  er os kun på tysk ..... det var opsætningen på HDD8772 at der var tysk og uk at vælge imellem  Ja kunne godt bruge en Dansk vejledning 👍😁

  
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Stone09 Stone09 skrev:

Tror jeg har fundet ud det men min brugsanvisning  er os kun på tysk ..... det var opsætningen på HDD8772 at der var tysk og uk at vælge imellem  Ja kunne godt bruge en Dansk vejledning 👍😁

  
Manualen findes kun på tysk og italiensk. Så eneste mulighed er at få den oversat.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af j8544 j8544 skrev:

Har købt samme apparat:
- Optager du et program ved blot at trykke på den røde knap, når du ser programmet, er standardtiden 60 minutter (kan ændres).
- Optager du et program ved at “bestille” det via EPG-knappen, optages den virkelige programtid, og du kan endda indstille, at optagelsen altid skal begynde x minutter før og slutte x minutter efter programtiden, så der er plads til lidt forsinkelse.
Men her er jo det vigtigste oversat.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af j8544 j8544 skrev:

Har købt samme apparat:
- Optager du et program ved blot at trykke på den røde knap, når du ser programmet, er standardtiden 60 minutter (kan ændres).
- Optager du et program ved at “bestille” det via EPG-knappen, optages den virkelige programtid, og du kan endda indstille, at optagelsen altid skal begynde x minutter før og slutte x minutter efter programtiden, så der er plads til lidt forsinkelse.
Men her er jo det vigtigste oversat.
Ikke at jeg vil love at svare hurtigt, men skriv gerne igen, hvis noget andet driller.
Jeg synes, det er et ret fin boks, og i praksis kan den vist mindst det samme som Samsungs harddiskoptagere, hvis vi ser bort fra de nu udløbne apper i Samsung-apparatet.
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:51
Rigtigt  Munch :   Men det er sku samme tider det bare går i sort fordi man ikke lige kan se løsningen 

Men tro jeg har  fundet den, og det fik jeg her inde fra ... Så det er jo dejligt at man kan spørge her inde for os ikke nørder  Smiler 😁   

vh Steen 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu