|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() Sendt: 27-April-2009 kl. 14:10 |
Hej alle Jeg går og lure på at anskaffe mig et DVB-C tuner kort til min computer, det er til yousee. Uden at benytte deres samsung boks. Er der nogen der har erfaringer med dette? Er der nogen der har erfaringer med at optage HD tv herfra på pc'en? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg optager HD tv fra YouSee med MediaPortal, det er et gratis mediecenter som efter min mening er bedre end Microsofts løsninger.
Den kan selv finde ud af at tænde maskinen fra standby og hive de serier ned jeg ønsker optaget hver uge. Dem som benytter Microsoft er mere eller mindre bundet til et FireDTV kort, jeg benytter et TerraTec Cinergy C til 680 kr, som kører helt fint sammen med MediaPortal og YouSee. Husk at man skal have et CAM kort og et YouSee kort for HVER tuner man sætter i sit mediecenter. Alternativt kan man køre med SoftCAM og en kortlæser, så kan man drive så mange tunere man vil på computeren. Dog kræver det lidt mere opsætning. |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Super, tak for det fine svar. Det er lige præcis den TerraTec tuner jeg har kig på, og har også luret på Mediaportal. Så det er fedt at få bekræftet det er de rigtige ting jeg har kigget på. |
|
![]() |
|
![]() |
Skal det være noget bestemt CAM kort? Jeg har kig på dette: http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;varenr=61794&menu=pc |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg havde problemer med det CAM kort - prøv at søge herinde Patriaken anbefaler et andet CAM kort som vidst er nogenlunde samme pris.
Jeg kører med en Smargo smartreader istedet. Så kan jeg nemlig køre med to tunere uden at have to cam og to yousee kort. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |