|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wilbis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 04-Juni-2009 kl. 12:53 |
Hej og hjælp !! Jeg MÅ have live koncerten, som DK4 sender med The Broken Beats i aften 4. juni kl. 21-22. Kan nogen hjælpe mig og optage koncerten? (gerne med lidt luft i begge ender og i minimum SP - gerne HQ - kvalitet). Hvis du vil efterfølgende vil sende mig en skive, bliver jeg jublende glad ... mvh
|
|
Hilsener
René de Wilbis Recorder: SONY RDR-HX710 |
|
![]() |
|
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men kan oplyse, at den tekniske kvalitet på DK4 er noget af det ringeste der udsendes på YouSee's net. Det gælder både opløsning og format der overhovedet ikke er tidsvarende. Viasat har fået meget berettiget kritik for manglende teknisk kvalitet på deres kanaler, og det er også blevet bedre på det sidste. Men DK4 er den rene jammer, så du vil nok blive skuffet, hvis du ser/hører koncerten.
Redigeret af JørgenR - 04-Juni-2009 kl. 15:39 |
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Jeg tror bare det er DK4 der er sådan. På Canal Digital er det også EKSEPTIONELT JAMMERLIGT. Og jeg synes ellers jeg har hård hud efterhånden, sådan som noget af det sport der sendes på ESPN America ser ud, men DK4 er altså bare endnu ringere. Signalkvaliteten er ekstremt ringe, og så gør de tilsyneladende ALT der står i deres magt for at smadre billedkvaliteten endnu mere, ved at skrue ekstremt højt op for kontrasten til tider, så man f.eks. i nogle reklamer, helt bogstaveligt talt, næsten ikke kan se hvad der foregår.
Men hvis ikke andre melder sig kunne jeg da nok godt optage... En time passer lige præcis på en dvd når min recorder optager ved højeste kvalitet. |
|
![]() |
|
Splinten@Work ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Hvis jeg husker det, så sætter jeg også lige optageren til at optage i HQ, når jeg kommer hjem i aften. Så må vi se, hvor mange der får optaget koncerten, og om min optagelse bliver relevant. |
|
Semper Fidelis
|
|
![]() |
|
wilbis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Mange tak for hurtig respons. Jeg må bare leve med det signal, som DK4 sender ud. Vender lige tilbage med adresse etc., når jeg ser, om en af jer har husket at optage koncerten :-) (det behøver ikke at være HQ, den kvalitet lige under går vist også an). |
|
Hilsener
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Så har jeg optaget koncerten. Kvaliteten er ok, men ikke fremragende (letterbox). Jeg synes DK4 er blevet ringere signalsmæssigt det seneste halve år hos mig, ligesom jeg også mener at jeg tidligere modtog DK4 som et anamorft signal, men nu er det almindeligt letterbox |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Mange af udsendelserne er stadigvæk anamorfiske, men man skal selv strække dem ud
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Splint Tak. Det var søreme pænt af dig. Historien er, at jeg var til optagelsen af koncerten for nogle måneder siden og havnede - fuldstændig tilfældigt og uplanlagt - på scenen og spillede guitar med bandet i et nummer, jeg ikke kendte i forvejen ... Så jeg bliver selvfølgelig nødt til at se, hvad min TV-rockstar-faktor er Hvad gør vi nu? Kan du sende mig en skive med koncerten?
|
|
Hilsener
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Hej Rene Send mig en PB med din adresse, så får jeg sendt skiven. Det så ud til at TV-rockstar-faktoren var god den pågældende dag (ca. 54 minutter inde i udsendelsen). Du fejede jo Kim Munk af scenen med den optræden..... |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men desværre ikke denne udsendelse |
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Så en del af koncerten grundet denne tråd. Flot optræden du lavede, jeg
troede faktisk, at det var noget som var arrangeret, så overbevisende spillede du. Som Splinten skriver så fejede du næsten Kim Munk af scenen. Godt gået og fedt at du får en kopi. Udmærket koncert iøvrigt og Kim Munk virker utrolig sympatisk, specielt efter jeg så ham i programmet Backstage på DR1. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker og bukker for alle roserne. Ja, Kim Munk er en utrolig sympatisk gut - og en begavet sangskriver/musiker. Lyder ikke helt som noget andet (dansk). Lavede et lille videointerview med ham på den nys overståede SPOT Festival i Århus: http://www.spotfestival.dk/index.php?option=com_content& view=article&id=291&catid=58&sid=2 (nederst på siden). Enjoy! |
|
Hilsener
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |