|
Optage med timer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2016 kl. 09:52 |
Jeg vil gerne optage, hvad der vises i et vindue ell. evt. hele desktoppen, men med en timer på, dvs. så jeg kan sætte pc'en til at optage f.eks. fra kl. 20.45 til 23.00.
Findes der noget godt, gratis, evt. open source software til Windows 7, der kan det? Lige nu bruger jeg Open Broadcaster Software når jeg vil optage noget, jeg streamer, hvilket virker fint, men så vidt jeg kan se, er der ikke mulighed for at sætte en timer. Man kan kun optage "live". |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender ikke noget gratis software der kan det du ønsker, men Replay Media Catcher skulle kunne. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |