|
optage med tv fra pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
abe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2013 kl. 12:29 |
|
jeg har en pc tilsluttet mit Samsung UE40C8705 gennem HDMI 2(ARC) via en forstærker. Er det muligt at bruge TVets optage funktion til at optage noget fra PCen? I så fald hvilken hukommelses enhed vil i anbefale? Jeg mindes at have forsøgt med diverse USB sticks før uden held:(Hvilken fil type ender man op med når man har optaget med TVets optage funktion? kan man overføre denne fil tilbage til TVet? og arbejde med den?
Redigeret af abe - 11-April-2013 kl. 12:33 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Optagefunktionen på TV virker kun på en USB enhed tilsluttet på det. Vi du optage på PC skal du have en USB Tuner der passer til din udbyders signal DVB-C eller T. Optagelse på TVet via USB er som udgangspunkt låst til TVet Redigeret af Radiomanden - 11-April-2013 kl. 12:35 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
så jeg kan ikke optage på usb sticken og så bare tilslutte den pc'en bagefter og kopiere filen til min harddisk?
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Hvad er det du vil optage fra PC, som du ikke "bare" kan optage på PC'en?
|
||
miri
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Du kan kun optage fra TVets indbyggede tuner og ikke fra andre enheder. Det du optager kan ikke vises på andre enheder, heller ikke på en PC.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
det er et stream på 39 minutter hvor jeg kun er interesseret i de sidste 10 minutter. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
|
Kan du ikke bare redigere det med et værktøj som f.eks. VideoRedo (eller andet, der findes flere)? Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
BubbiBubbi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
|
Ja det var nok nemmere bare at redigere videoen direkte på en PC i stedet..
Jeg kan godt hjælpe hvis det er. |
||
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
||
![]() |
||
|
du skal være så hjertelig velkommen :) |
||
![]() |
||
BubbiBubbi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
|
Hejsa.
Har været meget optaget i dag. Men hvis du ikke har fået det klaret endnu, har jeg sendt dig en besked. |
||
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
||
![]() |
||
|
er lige kommet hjem fra arbejde. Besked sendt :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |