|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() Sendt: 23-August-2010 kl. 19:30 |
Jeg kan fint optage DR streaming med VLC til afspilning på computeren, men jeg har problemer med af afspille det på min AGK 10360. Hvis jeg bare klikker på optageknappen i VLC og optager med det den er indstillet til fra starten (avc1/mp4a) så er der perfekt billede på boksen, men ingen lyd. Hvis jeg roder med indstillingerne og vælger fx mpeg2/mpga kan jeg få både billede og lyd, men så hakkende og pixeleret at det er fuldstændig ubrugeligt.
Selv om jeg har prøvet mange kombinationer af lyd- og videocodecs. har jeg endnu ikke fået et brugbart resultat. Hvad kan I anbefale af indstillinger? NB: Hvis det er nemmere, har jeg også en Denver DMB105HD, men den har jeg slet ikke kunnet få til at spille nogle af de formater VLC leverer. Kan tilsyneladende kun klare pvr-formater. Jeg vil gerne bruge til at se missede udsendelser fra DR uden at skulle sidde foran computeren, og uden at skulle gennem besværet med at brænde en DVD. |
|
![]() |
|
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() |
Slet ingen råd?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |