recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage tv på boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage tv på boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ettidditte Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-April-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ettidditte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optage tv på boks
    Sendt: 10-April-2012 kl. 20:02
Hej,

jeg håber at nogen kan hjælpe med at svare mig på dette problem.

Jeg har en Denver boks (model: dmb-115ci) tilsluttet til mit ene fjernsyn og det virker egentlig godt nok. Undtagen når jeg skal optage tv på en usb enhed.
Jeg startede med en 8 Gb stor usb nøgle, satte den i, trykkede på den røde knap og så optog den.
Jeg kunne sagtens efterfølgende se klippet på computeren.
Da jeg så nogle dage senere ville optage noget andet, ville den ikke optage på samme usb nøgle og skrev en fejl: At der var en fejl i nfts partionen og at jeg skulle formatere den.
Jeg prøvede så med en anden ekstern harddisk i håbet om, at den ville virke, men jeg får samme fejl meddelese med, at der er en fejl i partionen. 
Jeg prøvede så at formatere harddisken til nfts en gang mere, men uden held. Er der nogen, der kan hjælpe mig? 

På forhånd tak.

/Ditte
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Online
Point: 10637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 22:14
Har du prøvet at formatere til FAT32? Jeg er nemlig ikke sikker på, om boksen overhovedet understøtter NTFS. 

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ettidditte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 22:31
Hej Flemming.

nej, det har jeg ikke prøvet. Jeg fandt denne test/vurdering af boksen på denne side, en underside fra dette forum: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107337&title=mini-anmeldelse-af-denver-dmb-115ci

og der står at boksen bl.a. understøtter nfts. Men måske er denne oplysning ikke rigtig?
Til top
clips Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2004
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clips Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 22:50
Min dmb 113Ci virker med nfts,og det er samme indmad som 115ci
Prøv at ta strømmen og sit til igen
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ettidditte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 12:56
Synes desværre ikke det hjælper noget. Jeg har prøvet med to forskellige enheder og der kan ikke rigtig være fejl på dem begge.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af ettidditte ettidditte skrev:

Synes desværre ikke det hjælper noget. Jeg har prøvet med to forskellige enheder og der kan ikke rigtig være fejl på dem begge.
Har du prøvet at lade boksen formattere som den synes det skal være?

Mvh JørgenT
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ettidditte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 01:19
Nej, kan man gøre det? Brugsanvisningen er meget mangelfuld!
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af ettidditte ettidditte skrev:

Nej, kan man gøre det? Brugsanvisningen er meget mangelfuld!
Jeg kender ikke denne model, og kan godt se manual ikke er særlig hjælpsom.  LOL

På den DCB-108HD jeg har kan man under Menu -> USB -> PVR konfiguration lave formattering, har dog aldrig prøvet det den vej.
Så kig Menu med underpunkter for noget tilsvarende.

Mvh JørgenT 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ettidditte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 22:13
Nej jeg havde nok klaret mig lige så godt uden! 
Ja, det kunne jeg måske prøve. Har kun prøvet at formattere den i computeren. Er der nogen, der har erfaring med om den enhed, man prøver at optage på, skal være tom inden den sættes i?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu