|
Optage tvprogram |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H3nrik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2014 kl. 14:37 |
Hej,
HVordan får jeg billigst muligt mulighed for at optage et tv program der kører? Jeg har et ældre smart tv fra Samsung. Jeg syntes ikke jeg gider til at have en stor optage boks stående fremme, så gerne noget nemt og diskret, hvis sådan noget findes? HVad siger panelet? PFT:. MVH Henrik
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En USB memory stick eller harddisk, hvis det for os ukendte Samsung TV ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
H3nrik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Hej Jørgen,
Tak for dit svar, jeg prøver lige at finde et model nummer når jeg kommer hjem. OM det har PVR ved jeg ikke ! ;)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvor gammelt er TVet.? Hvis der på en af USB portene står HDD, så har det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Og hvis dit tv ikke har pvr (som er indbygget optager), så er det bedste nok en tv boks med optager indbygget. De kan fås til de fleste tv udbydere, men du skal have en, der passer til dit tv signal.
En sådan boks fylder heller ikke meget. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Er det f.eks Kabel TV du har, så er en Clint DC 1 vel nok den mindste der fås. (USB Optagelse)
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10582 |
Nogle TV, både nye og gamle, har kun mulighed for at afspille via USB. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
TAk for svarene, TV'et hedder LE46c535F1WXXE
|
|
![]() |
|
Det her en USB, der står intet om optagelse, så det må formodes at det ikke kan. Derfor må du købe en STB så du kan optage. |
|
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Åbenbart ingen PVR funktion, så et par mulige bokse i den billigere ende: + en USB disk Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
jensmike ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2014 Status: Offline Point: 2 |
Har selv stået i samme problem stilling som dig, jeg købte clint modtageren her: http://www.parabolshoppen.dk/TV-Bokse/Kabel-TV-modtager/Clint-DC1-Digital-TV-Modtager
og det fungere perfekt som HDD optager. :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |