|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aviaya ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 07-September-2011 kl. 11:29 |
Hej alle, Er der nogen, der ved, hvordan man kan optage både lyd og billede fra sin skærm? Jeg er i gang med at skrive speciale og har brug for at få et tv-program fra nettet ned på min computer. Det er ikke noget problem at finde programmer, der kan optage billedsiden, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får lydsiden med også. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
kan du ikke optage i quicktime ?
Kan ikke huske om det både kan optage skærm og lyd |
|
![]() |
|
Aviaya ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Den kan desværre kun optage billede.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
google gav et par links.. kender dog ikke softwaren, så du må selv lige sortere lidt kritisk i det
der var lige den gratis.. har dog ikke prøvet den.. http://www.umacos.com/screencapturemac/record-desktop-mac.html |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Toast skulle kunne:
og Toast kan købes billigt de næste 14 dage i en bundle med 10 andre programmer her: 50 USD i alt. Data Rescue 3, som er med i bundlen, kan også redde data fra eksterne diske og USB-pinde.
Redigeret af Brixen - 07-September-2011 kl. 16:02 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Det er Screenflow 2, der omtales på den side. Jeg har selv version 3, men det koster 99 USD. Det kan også meget mere end bare capture. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |