|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
risby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 05-Marts-2009 kl. 15:30 |
Er det muligt at optage et radio program i media center?
Jeg hører en del radioprogrammer på nettet og ind imellem ville det være rart at kunne sætte optageren til når man ikke har tid. Det ville også være fint hvis man kunne lægge optagelsen på en cd. I øjeblikket kan jeg ikke høre netradio i media centeret; men har hørt det er muligt at instalere et program. Hvad skal man bruge og hvordan? Håber der er en der kan hjælpe! |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Jeg bruger denne til net radio. :
http://www.mortenft.com/2008/12/20/dansk-netradio-pa-vista-m edia-center/ ang. optagelse af netradio ved jeg desværre ikke.. ![]() Redigeret af vacDK - 05-Marts-2009 kl. 15:40 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Fint link der....Med modifications potentiale...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
risby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Det ser ud til være næsten det jeg kan bruge - Desværre det vigtigste optagelsen af programmer mangler! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |