|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() Sendt: 23-Maj-2006 kl. 23:56 |
Hvis man ser en video i Internet Explore, F.eks Rabatten. Hvad skal man så bruge for at gemme optagelsen på ens HTPC?
|
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
F.eks. denne http://www.wmrecorder.com/index.php
|
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Det hedder "stream ripping" på fagsprog.
|
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Tak Caser.
Og sorry mgmg men så vil jeg prøve WMRecorder til "stream ripping" ![]() |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Velbekomme Micky, Jeg har netop selv brugt WMRecorder til at optage en Rabatten-udsendelse, nummer 17, hvor der var noget om ridsede DVD'er og CD'er. I demo-versionen, jeg har downloadet for nyligt, kan man kun optage 2 min. første gang, men prøver man igen, kan man være heldig at kunne optage i længere tid. Jeg fik hele udsendelsen på godt 28 min. optaget. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Ok, Micky_dk, min oplysning var ikke for at håne dig, jeg ville bare give dig noget at google efter. WMRecorder har drillet mig lidt, så du kan evt. også prøve NetTransport: |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Hvis WMRecorder ikke kan klare det du vil på grund af 2 min. grænsen så prøv eventuelt trial versionen af Net Transport.
Jeg har aldrig selv brugt det, men VLC skulle også kunne gøre det. Hvad der er værd at bemærke er at VLC er gratis. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Jeg har også brugt Net Transport. Aktiver snifferen for at for den korrekte URL og højreklik for at starte en download. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |