|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martinsch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2004 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 21-Juli-2004 kl. 20:06 |
Hej - jeg er pt. på "tourne" mit eget show og kunne godt tænke mig at optage lyden fra hovedmixeren. Det oplagte er at sætte en mini-disk til, men når jeg nu alligevel skal bruge en undskyldning for at købe en DVD-optager... vil den så virke til formålet?? Brænder den i så fald direkte ned på DVD'erne?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Martin DVD-optagere er ikke velegnet til rene lyd-optagelser. De forventer at der følger et billede med lyden. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
Ja, Lars har ret. Alternativt kan du jo sætte en CD-optager til, men en MiniDisc - gerne HiMD, er det mest oplagte, p.g.a. de mange muligheder der ligger i MiniDisc. Jeg nævner HiMD pga. den større kapacitet (1 Gb) og dermed muligheden for at optage i CD-lydkvalitet uden komprimering.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
Jeg kom lige i tanke om en anden næsten lige så oplagt mulighed, nemlig en harddisk musikoptager. Der findes nogle stykker fra Sony - bl.a. stationær udgave med 80 Gb HDD, og der er en harddisk walkman på vej med 20 Gb HDD. http://www.sony.co.uk/ og http://products.sony.co.uk/productdetail.asp?id=7_40_3584 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |