|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 18-Juni-2008 kl. 10:38 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ikke umiddelbart, men prøv at kigge i Media Center loggen og se om der er en fejlbeskrivelse. Højreklik på My Computer->Administrate ... /Peter |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
![]() |
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Surt. Jeg synes godt nok det lyder lidt mærkeligt at der ikke står nogen fejl i event loggen. Jeg kiggede lidt rundt på the green button's forum og fandt denne: http://thegreenbutton.com/forums/1/61265/ShowThread.aspx Jeg skal ikke kunne sige om det kan hjælpe dig, men det er da et forsøg værd. |
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
![]() |
![]() |
Super!
Mærkeligt. Men sådan er det at bruce Windows MCE ... en gang imellem sker der bare ting man ikke forstår, som kan løses på måder man heller ikke forstår For øvrigt kan jeg anbefale dig at lave et disk image af din PC når du er færdig med at konfigurere den. Den kan holde op med at virke igen og så er det altså rart at have en konfiguration man ved der virker ... /Peter |
![]() |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
PVR 150 har ingen HW til at understøtte optagelser, alt foregår i SW, så løsningen er et nyt kort, f.eks PVR 500 med dual tuner der har HW understøttelse
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
![]() |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
et PVR500 er 2 stk pvr150 på et print.. så de skulle være ret ens de tunere.. |
![]() |
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Hej Jeg ved ikke om det er til meget hjælp, men jeg har været ude for det samme med et WinTV-NOVA-T-500 D DVB-T MCE kort. Det endte med jeg købte et MyCinema-P7131Hybrid kort og siden har jeg ikke haft problemer. /Viktor |
![]() |
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Det er det kort jeg bruger nu. Der er desværre kun en tuner i men tilgængæld virker den. Resten af mit system der sådanne her ud og det spiller bare, både med standby, støjsvagt og billedkvalitet.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |