recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optagelse på hardisk hakker fra LG?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optagelse på hardisk hakker fra LG?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optagelse på hardisk hakker fra LG?
    Sendt: 19-April-2013 kl. 11:40
Hejsa
Mine nye hardisk 1 TB Segate fra elgiangten hakker i optagelse fra min nye LG lm660 TV -  når man afspille optaget tv - det sker med mellemrum som en gammel vinyl i ca. 5 sek.  - og så kører den videre. Er der fejl på harddisken?

Redigeret af tyros1 - 19-April-2013 kl. 11:51
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 11:50
Jeg tror ikke harddisken er defekt, men den er nok ikke kompatibel med dit TV. Se evt. producentens oplysninger om, hvilke harddiske der kan bruges. Hvis du lige har købt den kan du vel nå at bytte den endnu.
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af hjernemadsen hjernemadsen skrev:

Jeg tror ikke harddisken er defekt, men den er nok ikke kompatibel med dit TV. Se evt. producentens oplysninger om, hvilke harddiske der kan bruges. Hvis du lige har købt den kan du vel nå at bytte den endnu.

Hvor kan man bytte brugte harddiske?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af hjernemadsen hjernemadsen skrev:

Ingen steder! Men du kan bare undersøge hvilke der dur' inden køb. Du går vel heller ikke bare hen og køber et tilfældigt tændrør til knallerten?
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 12:43
Jeg mener ikke Elgiganten har nogen begrænsning med hensyn til at bytte varer der har været taget i brug, men prøv at spørge dem.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 12:59

Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Måske der hvor den er købt. For en der kan bruges til TVet spørg der hvor du har købt det, de vil vide det, eller kunne finde ud af det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu