Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Dolmer
Junior bruger
Oprettet: 19-Februar-2004
Status: Offline
Point: 45
|
Emne: Optagelser forsvinder Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 10:39 |
Jeg plejer aldrig at slukke helt for strømmen (eller kontakten bagpå), til min 3126'er, men blev bedt om at prøve det, af en kollega, som oplevede at hans optagelser forsvandt, når han havde haft slukket for strømmen til sin boks.
Inden jeg prøvede på min, gik jeg ind i menuen og så at jeg havde 84% diskplads tilbage, og jeg havde optaget 5 forskellige udsendelser.
Så prøvede jeg at slukke bag på, og vente et par minutter.
Derefter tændte jeg igen, og da den var startet op, så jeg til min gru, at der kun var 1 optagelse tilbage!!!!  , hvor f..... er de 4 andre blevet af?
Jeg gik så ind i menuen igen, og der stod stadig 84% ledig diskplads  , hvad pokker sker der?
Er der andre der har mod på at lave samme test, er jeg meget interesseret i at høre resultatet.
MVH
Dolmer
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7188
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 10:41 |
ikke at de forsvinder. men dem jeg har slettet kommer tilbage ved afbrydelse af strømmen. men de kan ikke afspilles...
|
 |
Shumway
Super bruger
Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 359
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 11:17 |
|
 |
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 11:23 |
Shumway skrev:
|
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
 |
Henk 50
Bruger
Oprettet: 06-November-2008
Point: 209
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 11:48 |
Har prøvet det sammen, men det er løst ved at formater boksen. Nu har jeg ikke problemet mere
|
 |
Roland
Guld medlem
Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 14:12 |
Jeg har hverken mistet gamle eller nye optagelser efter sidste opdatering. Og jeg slukker bagpå flere gange hver eneste dag.
Synes ikke der er nogen grund til, at den står i standby - især ikke når den sluger så meget på netop standby.
Har i øvrigt også været så heldig, at jeg aldrig haft behov for at formatere disken. (7-9-13 og bank under bordet  )
Redigeret af Roland - 31-Oktober-2010 kl. 14:17
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
 |
Shumway
Super bruger
Oprettet: 27-Oktober-2003
Point: 359
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 22:01 |
joern.loenborg skrev:
Shumway skrev:
|
|
Hov, min tekst var vist ikke kommet med  Jeg ville bare give mit besyv med, at jeg har boksen slukket (næsten) hver nat, og det eneste jeg har oplevet af den slags, er at en optagelse jeg havde slettet pludseligt var der igen, og nogle dage efter var den væk igen.  Jeg nåede dog ikke at forsøge at afspille optagelsen, så jeg ved ikke om det var muligt.
|
 |
icewind
Bruger
Oprettet: 23-December-2006
Point: 79
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 00:58 |
Min boks gjorde det i dag, da jeg kom til at slukke for boksen ved en fejl efter den skrev at disken var fuld. Er der nogle måder at få dem tilbage? Havde en hel masse optagelser og nu har jeg kun 4 optagelser fra torsdags-søndag. Der står i boks status at der er 5% ledig plads tilbage.
|
 |
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 193
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 09:57 |
Dolmer skrev:
Jeg plejer aldrig at slukke helt for strømmen (eller kontakten bagpå), til min 3126'er, men blev bedt om at prøve det, af en kollega, som oplevede at hans optagelser forsvandt, når han havde haft slukket for strømmen til sin boks.
Inden jeg prøvede på min, gik jeg ind i menuen og så at jeg havde 84% diskplads tilbage, og jeg havde optaget 5 forskellige udsendelser.
Så prøvede jeg at slukke bag på, og vente et par minutter.
Derefter tændte jeg igen, og da den var startet op, så jeg til min gru, at der kun var 1 optagelse tilbage!!!!  , hvor f..... er de 4 andre blevet af?
Jeg gik så ind i menuen igen, og der stod stadig 84% ledig diskplads  , hvad pokker sker der?
Er der andre der har mod på at lave samme test, er jeg meget interesseret i at høre resultatet.
MVH
Dolmer
|
Hej Dolmer.
Det er korrekt som Henk 50 skriver, prøv at formatere din harddisk. Skulle du stadig have problemer efter en formatering, så er du meget velkommen til at kontakte os her på forummet, så vil vi meget gerne kigge på sagen.
Mvh Dan
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
 |
icewind
Bruger
Oprettet: 23-December-2006
Point: 79
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 12:27 |
Synes det er lidt trals at man skal formatere sin harddisk for at få det til virke. Der må findes en anden løsning der kan få dem frem igen.
|
 |
mhv_omjk
Bruger
Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Point: 159
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 12:32 |
- Jeg snakkede med en der havde haft samme oplevelse så sent som idag, kan det ikke lade sig gøre enten hos en YOUSEE auth. forhandler eller selv prøve at afmonterer HDDen og så sætte den til en PC som slave og så køre et Un-erase program på den?
Man må selfølgelig ikke have skrevet noget på den efter den uønskede slettelse af optagelserne.
Redigeret af mhv_omjk - 15-November-2010 kl. 12:33
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
 |
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 193
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 12:43 |
icewind skrev:
Synes det er lidt trals at man skal formatere sin harddisk for at få det til virke. Der må findes en anden løsning der kan få dem frem igen. |
Hej icewind.
Det er bestemt heller ikke den mest optimale løsning, men vi kan desværre ikke rette det på andre måder.
Mvh Dan
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
 |