recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optagelser forsvinder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptagelser forsvinder

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2011 kl. 15:35

Det indlæg kan jeg ikke lige få øje på.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
TommyFrandsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Februar-2009
Sted: 2630 Taastrup
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2011 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det indlæg kan jeg ikke lige få øje på.

Jeg tænker på følgende indlæg:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jeg er nok ikke helt galt på den, når jeg siger hvor skal de så få deres indtægt fra, at man uden extra betaling kan få de kanaler Digitalt som man har i sit normale abbonement giver god mening. At man skal have de øvrige kanaler uden extra betaling er dårligt købmandsskab, da de jo koster fra levreandøren, de fås ikke gratis. Den eneste måde der så kan fås indtægter på ved de kanaler, er at lægge på leveringsprisen til kunderne, og det får de nok svært ved, der betales rigeligt som det er.

som du skrev som svar på mit indlæg:

Oprindeligt skrevet af TommyFrandsen TommyFrandsen skrev:

Måske, men jeg vil alligevel tillade mig at håbe. Heldigvis er situationen sådan i dag, hvor YouSee udsender alle fuldpakkekanaler (inkl. HD) uden kodning, at man ikke længere er tvunget til at have en boks fra YouSee. Der er jo et stort udvalg af både TV-apparater og optage-bokse som kan benyttes med DVB-C og MPEG4. Så hvis jeg ikke får medhold, klarer jeg mig nok alligevel, men det er alligevel ærgeligt at skulle kassere et så relativt nyt - og dyrt - indkøbCry

Jeg har åbenbart misforstået dit indlæg og giver dig min uforbeholdne undskyldningSmile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2011 kl. 16:38

Det var måske en lidt fumlet formulering i det indlæg, som kunne misforstås. Smile
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 23:28
Nåee Cool, YS 'snyder' jo alle i dag der har den gamle 160gb boks, da de nye for en 320gb til samme pris, altså forskels behandler de kunderne, og det har jeg det ikke godt med, det har jeg klaget over.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 06:44
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Nåee Cool, YS 'snyder' jo alle i dag der har den gamle 160gb boks, da de nye for en 320gb til samme pris, altså forskels behandler de kunderne, og det har jeg det ikke godt med, det har jeg klaget over.
Klager du også til din bilforhandler, når der kommer med en ny og bedre model. Wink
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 07:08

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Der må være gået noget helt galt i jeres kumminikation. Jeg købte tilbage i 2008 først en Samsung 3106 og lidt senere en Samsung 3126 PVR. De blev begge byttet i 2010 uden problemer. Den første 3126 var med en HDD på 160 GB og tilsendte boks var med 320 GB. Prøv igen. Gå evt. højere op i systemet. Det er vel ikke kundeservice på 8080 4040 du har talt med og ikke support på 8080 4050?

Jeg talte først med support på 8080 4050 da jeg havde en forventning om at problemet kunne løeses og det lød også sådan indtil supporteren fik at vide at jeg havde købt boksen. Citat efter hukommelse: "Formodningsreglen gælder kun de første 6 mdr. derefter skal du selv bevise at der er tale om en fabrikationsfejl, og det kan du jo nok ikke". Derefter blev jeg viderestillet til kundeservice for at klare opsigelsen af YouSee-kortet (som jeg jo ikke længere har noget at bruge til) og fik her bekræftet, at der ikke var noget at gøre når jeg havde købt boksen. Citat efter hukommelse: "Derfor anbefaler vi altid at leje i stedet for at købe". Det fik jeg dog ikke noget at vide om, da jeg i sin tid købte boksen i TDC-butikken.

TDC kan IKKE gemme sig bag en 6 måneders formodningsdregl. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte www.forbrug.dk og så køre en sag på det, hvis TDC ikke vil rep. boksen.
Til top
TommyFrandsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Februar-2009
Sted: 2630 Taastrup
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2011 kl. 10:37
Det hjalp at klage! Nu får jeg ombyttet min defekte YouSee-boks. Tilsyneladende skyldes den dårlige behandling i support, at min boks ikke var blevet regisreret korrekt i systemet. Ifølge serienummeret skulle den stadigvæk befinde sig i TDC-butikken! Så er det jo ikke så underligt, at supporteren er tilbageholdende med at ombytte boksen, men han burde jo nok have undersøgt sagen nærmere i stedet for at give mig et foredrag om købeloven.

Nu er jeg igen en glad YouSee-kunde og håber blot at programkort og favoritpakke kan genaktiveres uden alt for meget besvær.

Tak til alle - specielt Jørn - for hjælp og opbakningSmile
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2011 kl. 10:56

Det hjalp at klage! Nu får jeg ombyttet min defekte YouSee-boks. Tilsyneladende skyldes den dårlige behandling i support, at min boks ikke var blevet regisreret korrekt i systemet. Ifølge serienummeret skulle den stadigvæk befinde sig i TDC-butikken! Så er det jo ikke så underligt, at supporteren er tilbageholdende med at ombytte boksen, men han burde jo nok have undersøgt sagen nærmere i stedet for at give mig et foredrag om købeloven.

Nu er jeg igen en glad YouSee-kunde og håber blot at programkort og favoritpakke kan genaktiveres uden alt for meget besvær.

Tak til alle - specielt Jørn - for hjælp og opbakningSmile
Godt at du fik boksen byttet.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu