|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() Sendt: 17-April-2006 kl. 11:32 |
Hejsa. De optagelser jeg laver i MCE, hvordan brænder heg dem ned som en rigtig DVD? Hvis man vælger Media Centers egen løsning, brændes den bare ned som én fil, men den kan ikke afspilles i andre DVD afspillere |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du skal konvertere optagelserne til DVD, der er forskellige programmer som kan gøre det, redigerings programmer eller brænderprogrammer, som f.eks Nero. En sådan konvertering tager dog Laaang tid. En anden mulighed er, hvis du har TV Out på dit mediecenter og en Recorder så kan man overføre på den måde i Realtime. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Du kan også prøve at installere Sonic encoderen som du kan finde i denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9820&K W=sonic Så kan du selv vælge om det skal være som data eller alm. dvd |
|
![]() |
|
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Super! Sonic encoderen virkede bare perfekt!!! God påske! |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
ospdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg Mangler ydeligere hjælp til dette ! Når jeg vælger at oprette en video dvd og det program jeg har optaget i mit center får jeg følgende fejl : " Filtypen understøttes ikke, en eller flere af de valgte filtyper understøttes ikke, eller findes ikke på den lokale computer og kan derfor ikke føjes til listen" er der nogle der har forslag ????? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |