|
Optagelser på YouSee tv boks (ny model) |
Besvar |
Forfatter | |
Andreas.H
Bruger Oprettet: 04-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Maj-2018 kl. 14:00 |
Kan man ikke få YouSee boks til at optage en programserie kun med nye afsnit, og ikke rub og stub?
Jeg satte den til at optage f.eks. "Metrovagterne" på Kanal 6. Det resulterede i at den har optaget alle afsnit 2 eller 3 gange fordi de er blevet genudsendt på Kanal 6. Jeg er kun interesseret i at den optager alle nye afsnit. Kan dette lade sig gøre uden man skal ind manuelt og vælge hvilke afsnit den skal optage? |
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej og ja, det er mega irriterende
|
|
Ning
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal gøres manuelt, det er kun muligt en uge frem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej Det har jeg desværre også fundet ud af. Jeg har valgt at optage Homeland - med har nu 30 afsnit eller lignende liggende. Det kunne godt være jeg snart skulle finde min htpc frem fra flytterodet igen... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |