recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optagelser varer kun 7 min...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptagelser varer kun 7 min...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: Optagelser varer kun 7 min...
    Sendt: 19-Januar-2009 kl. 10:01

Hej

Fra tid til anden kan vista MCE finde på at stoppe mine optagelser efter 7 min. hverken længere eller kortere. Jeg har selv været ved at gætte på om den går i "stand by" siden det er så præcist hver gang. Men jeg har ikke været i stand til at fastslå dette.

Har i nogle ideér?

/Viktor

Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 10:15
Har du tjekket om epg data er rigtige. Jeg har selv været ude for at et program var sat til kun at vare få min. selvom det faktisk varede ca. 1 time.
Til top
Boosterx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Denmark
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 17:58

Hej Viktor

Du skulle vel ikke have installeret MST tool?

Jeg havde for noget tid siden præcis samme problem, hvilket skyldes en MST tool bug, efter jeg afinstallerede MST tool virkede alt perfekt igen.

HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone
Til top
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 18:39

Hej,

Jeg kan ikke sige om epg dataen har været korrekt, men det er dog besynderligt at det lige er 7 min hver gang det sker.

Nej jeg har ikke MST installeret.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu