recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optager funktion i Philips "47PFL6678S"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optager funktion i Philips "47PFL6678S"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 22:44
Ellers så må du jo købe et tv med en tuner og så købe en ekstern tuner med optagefunktion
Til top
tomp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tomp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 08:09
jeg vil give ca 8000 fot tv og ca 3000 for en optager
jeg syndes at philips er et godt og flot tv.
men hvis i kan hjælpe mig med at finde et beder tv gerne 46 tommer elller der over
så er jeg der frisk på at kikke på et andet mærke
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 09:51
Jeg næsten regne ud at du ikke har været ude at besøge en seriøs forhandler, som kunne fortælle dig noget om farveægthed og vise dig billedkvaliteten i forhold til andre t.
Sådan en forhandler der kun har tændt for 1-2 ad gangen, frem for at hele butikken stå i "flimmer", så man bliver forblændet af den høje kontrast LED baserede LCD kan tweakes til at vise.

Mit råd vil være at kigge på Panasonic plasma, eventuelt se om du kan finde en rest af sidste års produktlinje (de hedder 50 til sidst). Elgiganten havde 50ST50 til under 8000 forleden. Der var et tilbudt til salg i "brugtafdelingen" her på forum.....

Klaus

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu