|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 22-April-2008 kl. 09:45 |
Mit TV (LG 42PG6000) skulle kunne modtage 1080/24P signal, og jeg vil gerne vide, hvordan jeg sætter min PC op for at vise film optimalt på mit TV. Har prøver at sætte det til 1920x1080 24Hz, men så køre DVDér ikke flydende som de gør ved 50 og 60Hz. Hvilken indstillinger skal jeg sætte? og er der noget inde under Catalyst manageren jeg skal sætte op? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal jo ikke sætte dit display op efter andre folks præferencer(Som tit er ift deres hardware). 24p instillingen er designet til "FILM" klider dvs 23,97 fps NTSC. I dette scenarie er det relevant med 24p setting.
Hvis ikke du ser film med denne source er 24p ikke hensigtsmæssig, og slet ikke til sport (PAL) Redigeret af Patriarken - 22-April-2008 kl. 17:45 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Det er nu ikke så meget andres præferencer jeg tænker på mht farver kontrast osv. mere sådan nogle ting som Pulldown 3:2, overscan etc. Men hvis jeg ser alt materiale fra 23,97 - 29fps, hvilken Hz skal jeg så stille min skærm til?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
enten 24, 48 eller 30 60.....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det var jo så lige alle mulighederne du der remsede op |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |