|
Optimal Streaming Kvalitet |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke har undersøgt nærmere. Jeg ved blot, at Deezer har CC support og at de har FLAC abonnement. Men om de spiller sammen, tør jeg ikke love.
|
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Amarra er i bund og grund bare en fancy equalizer. Det kan sagtens være at musikken lyder anderledes gennem Amarra, men det er ikke automatisk bedre, og under alle omstændigheder en afvigelse fra bitperfekt output, som ellers er det de fleste er interesserede i.
|
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
Jamen så er den udelukket..
Det skal være lige igenne uden signal behandling. Det skal jeg nok selv klare :-) |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |