|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 21-Februar-2008 kl. 12:08 |
Skal bruge et på 1,5 meter fra samsung HT-x250 til PS3 hvad er bedst, for vil godt ha en god løsning som begge anlæg taler bedst sammen med. Og skal jeg ha lyd fra Philips 32PF9731 til anlægget med kabler hvad skal jeg bruge der? Godt være jeg har mange indlæg, men har kun været på lcd/plasma fronten, lyd ved jeg nada om. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ; ;menu=hifi&varenr=33801 (Går ud fra det er ok at linke til en annoncør?) Kender ikke dette specifikke kabel, men generelt kan man sige om optiske kabler at de er "stort set" lige gode. Der er dog en religiøs bevægelse omkring emnet flere steder. Forskellen på de helt billige optiske kabler (Aldi 20,-) og de dyrere er primært hodbarheden af stikkene og selve kablet. Skal du skifte rundt tit kan det betale sig at købe et lidt dyrere kabel som f.eks. det viste! Men meget dyre optiske kabler skal ligge (synligt) fremme, hvis prisen skal retfærdiggøres
Redigeret af Fimpe - 21-Februar-2008 kl. 15:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |