|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marqhansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 29-Marts-2009 kl. 23:04 |
Hej
Når jeg trækker lyder fra mit lydkrot optisk, kan jeg ikke styre lydstyken på mediacenter, kun på reciveren, kan det ændres ?? |
|
![]() |
|
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Er det Vista MCE ...?
|
|
![]() |
|
marqhansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
det er XP MCE
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er derfor det hedder passthrough...Du kan også kun styre lydstyrken på din forstærker fra en dvdafspiller kan du ikke det? Hvis du decoder lyden og encoder den til en AC3 bitstream så kan kmixer eller Windows lydmixer styre lydstyrken efter decoding og før encoding... Hvis der er tale om et alm PCM signal, kan Volumetracker hjælpe dig... Redigeret af Patriarken - 30-Marts-2009 kl. 20:00 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |