|
Optisk ud på Panasonic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speed six ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2012 kl. 12:08 |
Jeg har problemer med den optiske udgang på mit Panasonic TX42G20.
Fra TV'et går det optiske kabel ned i en DAC, der så er forbundet til anlægget. Når jeg skal have lyd fra TV'et ud på anlægget, så er der utrolig meget støj i venstre kanal. Jeg oplever ingen problemer fra andre kilder og ingen problemer med højre kanal. Jeg har prøvet med et andet kabel og en anden optisk indgang i min DAC. Jeg har også prøvet at tilslutte en anden digital kilde til de optiske indgange i min DAC, og her er ingen problemer. Er der andre, som har oplevet lign. problemer med at få ordentlig lyd ud af TV'et via den optiske udgang? Er der evt. nogen, som har et forslag til, hvad der kan være galt. Er det bare en lorte udgang (for at sige det lige ud af posen), som TV'et er udstyret med? /Henrik
|
|
Impossibilia nulla est obligatio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |