Hej med jer, da jeg ikke ligefrem er ekspert på projektor området ville jeg høre om der er nogle herinde der kender Optoma HD65 til kr. 5.500,- der er en 720p projektor. Den får meget ros på avsforum.com og i reviews men er meget i tivl om hvor meget den larmer ift. andre projektore.
Har ikke behov for full hd og er ikke hoppet på blu-ray vognen endnu, da jeg er yderst tilfreds med dvd (trods jeg godt kan se hvor flot blu-ray er)
Alternativt Sanyo Z5 til ca. kr. 8.200 men er det ikke mange penge for en 2 år gammel model der ikke kan behandle 24p så godt som Optomaen ?
Panasonic AX200 til ca. kr. 9.000, men det er mange penge ift. Optoma HD65, og panasonic'en skulle larme en del synes jeg at have læst herinde.
Nogle der har prøvet at "modde" en projektor? Altså lidt alla med computere osv. F.eks. blot frakoble den originale blæser for at tilkoble en bedre blæser med færre db ?
Havde overvejer Optoma HD65 + et Quality Screen 77" som ville kunne erhverves for ca. kr. 7.500 i alt...men er i tvivl om larmen er til at holde ud i forhold jeg i dag er vant til et Panasonic 42" plasma (det er bare for småt til film :-)
Et spørgsmål mere = er der nogen der har erfaringer med at have f.eks. et plasma tv hængende inde bagved lærredet? altså tænker på om det sorte er til gene for det hvide lærred når det køres ned foran. Årsagen er jeg gerne vil benytte projektoren til fil og ikke tv.