|
Optoma UHD65 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2020 kl. 22:02 |
Blev så glad for min Optoma UHD65 fra 2017 september at jeg opgraderede den til en Laser Optoma for 5 måneder siden. Nu har den stået i vejen for længe. Men hvad kan jeg får for den ? 3000+ timer i low mode på første pære?
Hilsen Jonas
Redigeret af Jonas Bojer - 11-Marts-2020 kl. 22:14 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.... Savler :D
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
Den er fedt enig men hvad kan jeg få for den ??
|
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
byder 3 pk gær....
Hvor i landet står den?!
|
|
![]() |
|
Jydecentrum Århus og vi har hamstret gær 😂😂
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
15 lokumsruller
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Mike7777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Hej
Er denne blevet solgt? Hvis ikke hvad forventer du af pris?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |