recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ordenligt WAF Mini-anlæg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOrdenligt WAF Mini-anlæg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Marniman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Emne: Ordenligt WAF Mini-anlæg?
    Sendt: 14-August-2009 kl. 11:16
Hej alle i gode mennesker 

Jeg leder efter et "lille" anlæg til stuen med CD, MP3, WiFi gerne!. Det skal kunne tage CD'er så en Squeezebox er ikke nok. Jeg har ledt som en gal efter noget ordenligt og gerne noget der kan hænge på væggen uden at ligne noget der er løgn. I stil med B&O 2500, som jo er flot, men alt for dyrt i min mening...

Jeg har fundet et Grundig Ovation 9000 incl. wifi, også til væg ophæng, med det er 12,7cm dybt! Det ser ikke smart ud.

Har i nogle idéer og forslag?

Redigeret af Marniman - 14-August-2009 kl. 11:18
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2007
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 11:32

Der er nok ikke så stort udvalg der kan alt sdet du ønsker.

Kig på http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/DMC350 Conductor - Wireless-N Digital Music Center fra linksys. Den kan det du efterspørger. Om den har WAF må være op til den enkelte. Den koster f.eks. 5000,- på mm-vision.dk

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 12:14

Hej.

arcam solo mini...er meget tilfreds med det(og det er konen også)

lrev

Til top
longjohn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2005
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Marniman Marniman skrev:

Jeg kender ikke kvaliteten af denne Ovation-model, men min mor har en lignende (uden webradio). Og der er lyden altså ikke noget at skrive hjem om. Det er min fornemmelse, at netop den ringe dybde (væghængt fylder den mindre) er årsagen dertil. Så sørg nu for at at lytte før køb.

B&O-modellen, du nævner er vist for øvrigt endnu dybere end de 12,7 cm, de nye udgaver er 16 cm i dybden..

Et muligt alternativ: Sony NAS-Z200IR, der skulle være i butikkerne i september. Det er en lækker strømlinet sag, som burde opfylde både dit og konens behov. Den kræver selvfølgelig også en Ipod for rigtig at komme til sin ret.

Vejl. udsalgspris i Tyskland er 699 euro (5.200 kr.), så den er dyrere end Grundig, men stadig noget billigere end B&O.

http://www.sony.dk/product/hdd-audio/nas-z200ir

Til top
Marniman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2008
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2009 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Marniman Marniman skrev:

Hej alle i gode mennesker 

Jeg leder efter et "lille" anlæg til stuen med CD, MP3, WiFi gerne!. Det skal kunne tage CD'er så en Squeezebox er ikke nok. Jeg har ledt som en gal efter noget ordenligt og gerne noget der kan hænge på væggen uden at ligne noget der er løgn. I stil med B&O 2500, som jo er flot, men alt for dyrt i min mening...

Jeg har fundet et Grundig Ovation 9000 incl. wifi, også til væg ophæng, med det er 12,7cm dybt! Det ser ikke smart ud.

Hej igen,

Det endte med et Panasonic SC-HC3 :)

Tak for indtput.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu