|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Marniman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 14-August-2009 kl. 11:16 |
Hej alle i gode mennesker
![]() Jeg leder efter et "lille" anlæg til stuen med CD, MP3, WiFi gerne!. Det skal kunne tage CD'er så en Squeezebox er ikke nok. Jeg har ledt som en gal efter noget ordenligt og gerne noget der kan hænge på væggen uden at ligne noget der er løgn. I stil med B&O 2500, som jo er flot, men alt for dyrt i min mening... Jeg har fundet et Grundig Ovation 9000 incl. wifi, også til væg ophæng, med det er 12,7cm dybt! Det ser ikke smart ud. Har i nogle idéer og forslag? Redigeret af Marniman - 14-August-2009 kl. 11:18 |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Der er nok ikke så stort udvalg der kan alt sdet du ønsker. Kig på http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/DMC350 Conductor - Wireless-N Digital Music Center fra linksys. Den kan det du efterspørger. Om den har WAF må være op til den enkelte. Den koster f.eks. 5000,- på mm-vision.dk |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej. arcam solo mini...er meget tilfreds med det(og det er konen også lrev |
|
![]() |
|
longjohn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Jeg kender ikke kvaliteten af denne Ovation-model, men min mor har en lignende (uden webradio). Og der er lyden altså ikke noget at skrive hjem om. Det er min fornemmelse, at netop den ringe dybde (væghængt fylder den mindre) er årsagen dertil. Så sørg nu for at at lytte før køb. B&O-modellen, du nævner er vist for øvrigt endnu dybere end de 12,7 cm, de nye udgaver er 16 cm i dybden.. Et muligt alternativ: Sony NAS-Z200IR, der skulle være i butikkerne i september. Det er en lækker strømlinet sag, som burde opfylde både dit og konens behov. Den kræver selvfølgelig også en Ipod for rigtig at komme til sin ret. Vejl. udsalgspris i Tyskland er 699 euro (5.200 kr.), så den er dyrere end Grundig, men stadig noget billigere end B&O. http://www.sony.dk/product/hdd-audio/nas-z200ir |
|
![]() |
|
Marniman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej igen, Det endte med et Panasonic SC-HC3 :) Tak for indtput. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |