recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Organiser dine film på NMT -YAMJ tips og triks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Organiser dine film på NMT -YAMJ tips og triks

Besvar Besvar Side  <1 9101112>
Forfatter
Besked
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 00:25
Er der nogen der ved om man skal starte med YAMJ FRA BUNDEN af og konvertere med den ny app. fra sybas ?

Jeg skal nemlig til at starte med denne nu hvor mine film er lagt på Qnap.

Jeg har læst flere tråde igennem, synes ikke der er en manual for hvordan dette gøres?

SKal jeg starte med YAMJ og konvere til NMJ bagefter ??

Eller kan jeg starte med NMJ med min film ?

Palle
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 01:07
Hvad skal film hedder som mappe?

Jeg har alle mine film døbt som fx. ALIENS IN THE ATTIC og ikke med årstal efterfuldt?

Skal alle mine film hedde ALIENS IN THE ATTIC.2009.ISO

Kan jeg bruge Rhisin guide i denne tråd eller skal jeg starte på en anden måde ?

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 09:10
Er der ingen der har nogen kommentar ?
Til top
Dehnals Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Februar-2011
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dehnals Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 12:18
der blev snakket om man kunne få popcornhouer til og starte op i filmbio men hvordan det står man skal gemme i slutningen af en tråd men hvor
Til top
Dehnals Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Februar-2011
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dehnals Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 12:19
Det handler om det her men hvor er det ?

Og nu skal du så vise hvor du vil have din jukebox gemt, - her kan du vælge at gemme i roden af din nmt, - altså i minnmt/share, - hvis du gør det så vil yamj automatisk starte når du klikker på harddisken i nmt. (altså på fjernesynet), - ellers skal man klikke på den index.html fil som bliver genereret, - som jeg kan se det er fordelen at man så stadig kan se sine andre mapper på nmt og ikke bare film,  - men du kan altså selv bestemme, - i roden starter den selv, - ellers skal man klikke på html filen.
Til top
JohsB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Marts-2011
Sted: Søborg, DK
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohsB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2011 kl. 17:54

Hvor kan jeg hente "Unique Skin Creator v2.3"? Så vidt jeg kan se skal programmet stadig bruges til yamj og jeg kan simpelthen ikke finde det nogen steder. Det er ikke i pakken man downloader i forbindelse med Unique Black Glass.

Nogen der kan sende et link til programmet?

mvh
JB
Til top
Mrjonas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-April-2008
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mrjonas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 13:56
Har samme problem, nogen der kan hjælpe?
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 14:46
Jeg hiver lige denne gamle tråd frem igen.

Er der nogle af jer, der stadig benytter jer af Popcorn-maskinerne og har installeret YAMJ
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:53
Hej

jeg kiggede faktisk på det tidligere året og fandt ud af hvis jeg installerede programmet mymovies

så var det lige til, den har enda indstillinger til at det er til en popcorn hour der skal bruges.
Gratis udgaven var rigligt til mit behov.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

Hej

jeg kiggede faktisk på det tidligere året og fandt ud af hvis jeg installerede programmet mymovies

så var det lige til, den har enda indstillinger til at det er til en popcorn hour der skal bruges.
Gratis udgaven var rigligt til mit behov.

Laver den også Coverart? Smile

Jeg har problemer med mit YAMJ. Efter at have lagt film på min intereneharddisk, kan jeg ikke længere komme på FTPserveren. Dvs. at jeg ikke længere kan kan lave YAMJ på min Popcorn Hour..
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 12:03
den laver det hele, og det er sq lige til.
den er heller ikke så kræsen til hvad filerne hedder osv.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

den laver det hele, og det er sq lige til.
den er heller ikke så kræsen til hvad filerne hedder osv.

Det lyder godt. Men når du skal have det til at virke på Popcorn Hour, eksporterer du så bare XML-filen eller hvordan? Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 9101112>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu