|
Organiser dine film på NMT -YAMJ tips og triks |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Forfatter | |
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=spawn]
Iøvrigt kan jeg anbefale YANFOE
Et lille data base program der bruges til visuelt at klargøre YAMJ kompatible NFO filer, og scrape covers og fanart til ens film inden man genererer sin Jukebox - med dette kan man selv tilpasse hvilke covers man vil bruge, og man kan indsætte egne covers som så vil blive brugt af YAMJ - det gør det væsntligt lettere og sikrer et bedre YAMJ resultat.
Kanon program - men gik over til EMM - ember media manager, imo har den lidt mindre bugs, finder flere cover muligheder og overskueligheden er helt i top. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
jamen er EMM - ember media manager ikke til XBMC ? Det laver såvidt jeg ved ikke YAMJ kompatible nfo filer hvilket er nødvendigt hvis det skal have nogen funktion sammen med YAMJ EDit: nej jeg kan nu se der åbenbart er nogle settings der kan gøre det YAMJ kompatibel - jeg må lige prøve det engang :)Redigeret af spawn - 24-Februar-2010 kl. 10:43 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
såeh... når man nu er noob på det.. hvilket tror i er bedst at starte med??.. gider ikke starte med det ene program for så at finde ud af det andet var nemmere
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
trollo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2009 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 191 |
Der er en del bugs i yanfoe pt men det virker du skal bare huske at save engang imellem bruger det selv..
Den anden kender jeg ikke men lader til jeg lige skal kigge på den.. :)
|
|
TX-P50V20
DS209+II Denon AVR-1910 Samsung BD C5500 blu-ray Harmony one Remote Logitech Squeezebox duet xbox slim og wii |
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
skal lige høre, virker det her på en a 110
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
ja det vil jeg mene i princippet er det ikke andet en html når yamj jukeboxen er lavet... du starter en index.htm fil også har du indexet med billeder og link til filmen
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
ok, skal a110 være tilsluttet internettet for at yamj virker
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Nej
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
fik det til at virke, lige bortset fra at den ikke kan afspille nogen film fra yamj
og er der nogen der kan hjælpe med hvordan image magick installeres |
|
![]() |
|
imagemagick.. mener du skal tage denne ftp://ftp.imagemagick.org/pub/ImageMagick/windows/ImageMagick-windows.zip den er vistnok fuld install på windows
mht afspilning tjek denne afsnit fra beskrivelsen:
Hvis der er problemer med at filmen ikke vil afspilles fra yamj så prøv
"Hvis du går ind i din jukebox folder, så finder du en jpg og en html og en xml fil for hver film
Prøv at kigge i xml filen til en af dine film med internet explorer - og find den linie der omhandler "fileurl" - her står hele stien til filen der skal afspilles
eksempel fra mig:
<fileURL>file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/NETWORK_SHARE/video/DVD%20Film/10000%20BC.2008.DVDRip/VIDEO_TS</fileURL>
mangler /Movies/Film/
Den burde hedde
<fileURL>file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/NETWORK_SHARE/video/Movies/Film/DVD%20Film/10000%20BC.2008.DVDRip/VIDEO_TS</fileURL>
Gå ind i din YAMJ folder og din my_library.xml
Åben den med en teksteditor og tilføj Movies/Film/ til player pathen så der kommer til at stå
Start derefter unique skin creator.exe filen igen for at opdatere dine jukebox filer
variablen her er naturligvis stien til dine film fra afspilleren (den er jo sansynligvis anderledes end min sti til mine film, så der skal du lige beskrive den samlede sti til dine film.. sammen med den kode de er oprettet med udfra ovenstående.
På min c-200 skal jeg vælge shared video->Movies->Film
Du skal så enten rette det manualt, som beskrevet ovenfor, eller inde i yamj gui under nmtpath, mit udgangspunkt er at alle film er samlet udfra samme folder.. og liggende i denne som subfolders... men det kan den godt selv finde ud af.. bare hovedstien til første mappe er korrekt... som jo i mit tilfælde var ->Video->Movies->Film alle underliggende foldere herfra finder yamj selv ud af
Redigeret af rhsin - 27-Februar-2010 kl. 22:43 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
<fileURL>file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/SATA_DISK/Die%20Hard%204%20720p%20Dansk%20Tekst/Die.Hard.4.X264.720p.mkv</fileURL>
sådan ser det ud, jeg har alle mine film liggende internt på pch, men jeg har lavet hele jukebox setuppet med pch tilsluttet til min computer, hvor pch har haft drev bogstav t, kan det være der det går galt |
|
![]() |
|
lige et ? mere image magick er hentt og pakket ud, hvordan skal det installeres herfra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |