|
Organiser dine film på NMT -YAMJ tips og triks |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | |
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
imagemagic skal bare installeres på din computer så finder yamj selv det den skal bruge :)
|
|
|
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
det ved jeg godt, men jeg kan ikke finde en installations fil i image magick mappen, har prøvet at læse de readme og install tekts filer der ligger i mappen, det gjorde mig bare endnu mere forvirret |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
nu er jeg lidt ude hvor jeg ikke selv har prøvet det... men når du går ind på din harddisk kommer du så ikke først til en sti med:
Download
Music
Photo
Video
hvor din film ligger under video?
I så fald syntes jeg der mangler video i din url
skulle den ikke være sådan? file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/SATA_DISK/Video/
Du kan evt prøve at indtaste ovenstående url manuelt under nmt path i yamj config gui også køre yamj igen så den lige opdaterer alle links også se om den virker med afspilning fra yamj
Så den samlede filmurl til die hard på din interne disk skulle hedde <fileURL>file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/SATA_DISK/Video/Die%20Hard%204%20720p%20Dansk%20Tekst/Die.Hard.4.X264.720p.mkv</fileURL>
Redigeret af rhsin - 28-Februar-2010 kl. 15:37 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
jeg har kun film på min pch så de ligger direkte på t drevet/ pch og ikke i nogen mapper
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
ok, så er der forskel på en popcorn c-200 også din... på min har jeg nemlig min harddisk og klikker jeg på den kommer jeg til flere foldere hvoraf 1 af dem hedder Video hvor film så kan lægges i...
Men i så fald er vi udenfor mit kompetenceområde desværre... men ellers prøv dig frem... jeg tror jeg måtte igennem 4 forsøg før jeg fik det til at virke faktisk nærmest på nøjagtigt samme tidspunkt som det råd jeg fik fra spawn (som også var rigtigt) så det er nok nmtpathen der driller
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
ok tusind tak for hjælpen, jeg må prøve mig lidt frem.
lige et sidste ? hvordan installeres image magick når det er downloadet og pakket ud |
|
![]() |
|
Guldfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Hej
Jeg har kørt med windows xp, og med yamj til mine film på popcornen, men jeg fik en virus så jeg måtte geninstallere, så jeg valgte så at installere windows 7,,, men nu kan jeg ikke få yamj til at virke, når jeg åbner My_YAMJ skriver den, java blev ikke genkent som en intern eller ekstern kommando, et program eller batchfil.
Tryk på en vlkårlig tast for at forsætte.... og det er cmd
hvad skal jeg gøre for at få det til at virke i windows 7 ?????
|
|
![]() |
|
Guldfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Så fandt jeg ud af det, var jo bare fordi der skulle installeres java, så virkede det :D
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Ja, YAMJ er jo et java program, så det kræver java er installeret for at virke
![]() |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Ja men havde bare ikke lige tænkt mig om, kørte jo bare cmd filen, hvor den så lavede fejl, tænkte ikke i første omgang at det var java der manglede :D
|
|
![]() |
|
har fået alt til at virke, pånær imagemagickjeg har downloadet og pakket ud, hvordan installeres herfra, please hjælp, ved godt ha et bedre look end det der er standard
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Du skal ikke pakke noget ud men blot hente denne og køre exe filen så installeres det
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |