|
Origen S21T & kalibrering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 08:04 |
Hej med jer
Jeg er ved at være til bunds i at bygge mit media center og mangler lige prikken og iet Jeg har valgt at bruge den nye udgave af Openelec på et Fusion E350 system med ATI kort. det eneste jeg mangler nu er en eller anden måde at kunne kalibrering touchen på skærmen da den virker rimlig meget af røv lige pt :/ Nogen der har haft erfaring med det? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
casperse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også et
Redigeret af casperse - 22-Oktober-2012 kl. 12:53 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hey. jamen jeg er kun lige kommet til opsætningen, har haft Windows på den og her kan man få software til at kalibrer den med, og det virker super under windows7, men hader bare den ide om alt det som skal køre i baggrunden. :S
Hvilket opløsning har du haft held med?, de skriver at den skal køre full HD, men det kan jeg ikke få den til, men ved heller ikke om den jeg har her er helt i orden, men den virker nu som om at den er iorden |
|
Hilsen
|
![]() |
|
casperse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Jeg kører fuld HD 1920 x 1080 på Storskærm også klon til Touch... Det virker med mit ATI kort, men kun med en af de ældre drivere til Catalyst. Dvs så kører den en lavere opløsning på Touch displayet som jeg ikke behøver definere. Håber det giver mening, vil meget hellere køre openelec men har ikke haft tid og energien til det (-;
|
|
![]() |
|
Bare så jeg forstå dig rigtig, så er du i Windows nu?
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Jeps...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |