|
Origin køb til en anden bruger? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2015 kl. 16:51 |
Hej
Yngste spiller Sims4 på sin egen PC - Har lavet en "børne-konto" til hende. Nu vil jeg gerne tilføje udvidelsespakken "vildmarksliv", men den kan selvfølgelig ikke købes via hendes konto. Jeg logger ind på min egen origin konto - men ser ikke muligheden for at købe til andre .. et evt. køb bliver "låst" til min profil, ser det ud til - hvilket er nyttesløst, da jeg ikke spiller sims4 ;) Er der nogle der har erfaringer med dette - er man så heldig, at man får en produktkode ved køb, som yngste så kan indløse og downloade? Eller må jeg vente på, at jeg fysisk kan hente "pakken" i en Fona e.lign... pft
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke give hende admin rettigheder, hente spillet og lave den om til en børnekonto igen ?
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Nej - desværre ikke ...
|
|
|
|
![]() |
|
Hvis andre skulle falde over denne tråd :
Løsning : Da man ikke kan ændre en "børnekonto" eller overføre er der kun 1 ting at gøre : Opret en ny Origin konto - med alder +18 år. Ring til EA og forklar dem problemet - de hjælper så med at flytte spillet til den nye konto. Voila - så kan der købes :)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |