recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Original emballage til 42" til udlån (KBH)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Original emballage til 42" til udlån (KBH)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jacnie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacnie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Original emballage til 42" til udlån (KBH)
    Sendt: 07-Marts-2012 kl. 08:21
Hej alle herinde i forum,

Jeg har et Panasonic G20, 42", købt hos Cinemagic. Det er ca. 1,5 år gammelt.

Desværre er der sket, at det er gået i stykker. Det vil ikke tænde op, der sker det, at den blinker rødt et par gange, derefter grønt, uden der kommer billede, hvorefter der er sort skærm. Nogle som har oplevet lignende ?CryCry

Skærmen skal nu med fragtmand retur til Cinemagic til reparation, desværre har jeg ikke den originale emballage, således tv'et kan blive pakket forsvarligt under transporten. Er der nogle herinde, som jeg evt. kan låne original emballage af ?

Eller er der nogle som har nogle ideer til, hvor man kan få/købe alternative "opbevaringskasser"?

Jeg har hørt venner, kollegaer og spurgt i enkelte butikker. Cinemagic havde pt. ikke nogle på lager.

Til top
gasjack Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2008
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasjack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 10:31
Strengt taget skal Cinemagic vel sørge for afhentning på forsvarlig vis såfremt det er ret sikkert at fejlen dækkes af reklamationsretten.

hvor følgende står:

Transport ved reparation: 
De siger, at er det en fejl, der falder ind under reklamationsretten, så skal forretningen transportere mit fjernsyn tilbage til mig. Principielt skal de også hente det. Afhentning kræver dog at man skal være sikker på, at fejlen vitterligt er omfattet af reklamationsretten. Og det kan der selvfølgelig være tvivl om (i hvert fald første gang fejlen opstår). 

Det betyder altså: 
Fjernsynet skal minimum bringes. Opstår fejlen igen, skal det helt sikkert hentes og bringes. 

Pana PX80 - Denon AVR 2106 - Troels Gravesen TJL fronter og center - HTPC baseret på D945GSEJT
Til top
gasjack Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2008
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasjack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 10:34
Se også pkt. 24 her (samt pkt. 16 og 18)

24. Du skal altid selv aflevere den defekte vare i den butik, hvor du hentede den

Nej. Hvis varen er for stor til, at jeg kan tage den under armen og fragte den med bussen til forhandleren, skal forhandleren sørge for, at den bliver hentet hos mig ved en reklamation.

Det gælder også selv om jeg selv har hentet mit 50" fladskærms-tv eller det massive egetræsbord i butikken.

Ved en reklamation skal det nemlig ikke være uforholdsmæssigt besværligt for mig at få løst problemet fejl og mangler.

Redigeret af gasjack - 07-Marts-2012 kl. 10:37
Pana PX80 - Denon AVR 2106 - Troels Gravesen TJL fronter og center - HTPC baseret på D945GSEJT
Til top
Jacnie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacnie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 12:05
@Gasjack
Tak for dit glimrende svar.
Jeg har igen skrevet til Cinemagic om de ikke kan være behjælpelig med at sende en passende kasse til mig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu