|
Original emballage til 42" til udlån (KBH) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jacnie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2012 kl. 08:21 |
Hej alle herinde i forum,
Jeg har et Panasonic G20, 42", købt hos Cinemagic. Det er ca. 1,5 år gammelt.
Desværre er der sket, at det er gået i stykker. Det vil ikke tænde op, der sker det, at den blinker rødt et par gange, derefter grønt, uden der kommer billede, hvorefter der er sort skærm. Nogle som har oplevet lignende ?
![]() ![]() Skærmen skal nu med fragtmand retur til Cinemagic til reparation, desværre har jeg ikke den originale emballage, således tv'et kan blive pakket forsvarligt under transporten. Er der nogle herinde, som jeg evt. kan låne original emballage af ?
Eller er der nogle som har nogle ideer til, hvor man kan få/købe alternative "opbevaringskasser"?
Jeg har hørt venner, kollegaer og spurgt i enkelte butikker. Cinemagic havde pt. ikke nogle på lager.
|
|
![]() |
|
gasjack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strengt taget skal Cinemagic vel sørge for afhentning på forsvarlig vis såfremt det er ret sikkert at fejlen dækkes af reklamationsretten.
hvor følgende står: Transport ved reparation:
De siger, at er det en fejl, der falder ind under reklamationsretten, så skal forretningen transportere mit fjernsyn tilbage til mig. Principielt skal de også hente det. Afhentning kræver dog at man skal være sikker på, at fejlen vitterligt er omfattet af reklamationsretten. Og det kan der selvfølgelig være tvivl om (i hvert fald første gang fejlen opstår). Det betyder altså: Fjernsynet skal minimum bringes. Opstår fejlen igen, skal det helt sikkert hentes og bringes. |
|
Pana PX80 - Denon AVR 2106 - Troels Gravesen TJL fronter og center - HTPC baseret på D945GSEJT
|
|
![]() |
|
gasjack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se også pkt. 24 her (samt pkt. 16 og 18)
24. Du skal altid selv aflevere den defekte vare i den butik, hvor du hentede denNej. Hvis varen er for stor til, at jeg kan tage den under armen og fragte den med bussen til forhandleren, skal forhandleren sørge for, at den bliver hentet hos mig ved en reklamation. Det gælder også selv om jeg selv har hentet mit 50" fladskærms-tv eller det massive egetræsbord i butikken. Ved en reklamation skal det nemlig ikke være uforholdsmæssigt besværligt for mig at få løst problemet fejl og mangler. Redigeret af gasjack - 07-Marts-2012 kl. 10:37 |
|
Pana PX80 - Denon AVR 2106 - Troels Gravesen TJL fronter og center - HTPC baseret på D945GSEJT
|
|
![]() |
|
Jacnie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Gasjack
Tak for dit glimrende svar.
Jeg har igen skrevet til Cinemagic om de ikke kan være behjælpelig med at sende en passende kasse til mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |