|
Original emballage |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9420 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Med de m2 priser vi har i kbh, så ryger kasserne til genbrug.
Da mit OLED skulle til reparation, så blev det afhentet af en "fragtmand", der kun kørte med fladskærme. Ingen var pakket ind.
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
Fed signatur i øvrigt og så sandt som det er sagt |
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Her gemmer jeg nogen gange. Elektronikkasser helst til garantien er udløbet og måske lidt til, mens højttalerkasser ryger ud. Dog har jeg stående til en Beoplay S8.
Mvh. Jørgensen
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
|
Aldrig, det er heller ikke noget jeg tillægger nogen som helst værdi når jeg køber brugt - Jer samler ikke på papksasser.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
|
Flytter du ofte? Hvis det er reklamationsret du tænker på, er det forretningens problem at emballere og transportere noget så stort som et TV. |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4990 |
|
Som der står er hyppige udskiftninger årsagen. Købere kommer fra hele landet og sætter pris på jeg har emballagen.
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Jeg har ingen planer om at bytte noget jeg selv har købt. Jeg tror ikke tingen holder bedre / værre afhængig af om der står en papkasse i garagen, |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |