recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OT(?): Forsikring af hjemmebiograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOT(?): Forsikring af hjemmebiograf

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 21:12

Ja prøv at se på f.eks B&O, deres seneste modeller af CRT, kostede kassen da de kom ud, i dag kan de fås for få penge. Prisen på deres tidlige fladskærme er også til at overskue.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 23:32
Det lyder som om du søger en forsikring der betaler hele summen af det købte produkt efter en længere årrække ? Det kunne jo være en smart ide eftersom det meste udstyr vil have den ene større eller mindre defekt efter 8-10år. Også ville man kunne købe ny hjemmebio hver 8. år for 75k wuhu
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 23:54
Nu håber jeg ikke at det bliver tolket som et surt opstød eller som om jeg vil træde nogle over træerne, for det er bestemt ikke hensigten.

Men indlæget her blev egentligt mest lavet i håb om at høre fra folk med større hjemmebiografsystemer og/eller folk der havde en viden på forsikringsområdet, som de ville dele med mig - og ikke for at få at vide hvor naiv andre måtte synes jeg er eller for at få div. bud på hvor meget div. mærker taber i værdi over x-antal år.

Som skrevet i det første indlæg, så er alt hvad jeg søger sådan set bare en forsikring med nogle lidt mere fornuftige og anstændige vilkår (på det omtalte område) end gennemsnittet. Og ja, jeg betaler gerne ekstra for det, for selvfølgelig er det ikke gratis. Men noget tyder måske på, at det jeg søger, slet ikke findes!?

Redigeret af MortenMJ - 15-November-2010 kl. 23:56
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 07:38
Jeg har tjenestemændenes forsikring. De giver 20% efter 8 år, så det er 100% mere end de 10% du selv oplyser. Så ja der kan være forskel.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 10:50
Jeg er også på tjenestemændenes forsikring og har deres udvidere indbo forsikring som dækker en del mere men stadig dog med afskrivningen... det er svært at få bedre
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu