recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OT: QXL HD-DVD/Blu-Ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOT: QXL HD-DVD/Blu-Ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Direkte link til dette indlæg Emne: OT: QXL HD-DVD/Blu-Ray
    Sendt: 20-November-2007 kl. 19:29

Hejsa.

Jeg ved godt jeg er off topic, men vil alligevel skrive følgende:

Qxl har en kategori, der hedder HD-DVD/Blu-Ray afspillere.

http://www.qxl.dk/Hi-Fi,%20TV%20&%20Video/Video_DVD/HD-D VD/Blu-Ray%20afspillere/List44267/P/0/1/12/0/-1

Der er ikke én eneste vare i denne kategori, der hører til der.

Jeg har kontaktet dem angående dette, og fået dette svar:

"Jeg gentager - nu for 3. gang:
JEg ser ingen grund til at flytte auktuionerne, da de opgives som sælgende HD-DVD (ja - beklager min stavefejl). Hvis du er uenig så lad være med at byde på dem."

Det kan da godt ske jeg er lidt irriterende i denne sag, men jeg har jo ret.

Jeg vil gerne købe en Blu-Ray afspiller, og kigger derfor jævnligt på Qxl. Så er det ret irriterende, at man finder kabler og alm. dvd-afspiller derinde. Hvad bliver det næste? Et køleskab?

Nå, hvis nogen vil støtte mig i denne sag, vil jeg opfordre til at skrive til:

kundeservice@qxl.dk og nævne at ingen af varerne her

http://www.qxl.dk/Hi-Fi,%20TV%20&%20Video/Video_DVD/HD-D VD/Blu-Ray%20afspillere/List44267/P/0/1/12/0/-1

hører til i denne kategori

I er også velkommen til at kalde mig en sur spasser

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2007 kl. 19:33

Der er rigtig mange ting i diverse kategorier på QXL der så absolut ikke hører hjemme hvor de er placeret.

Hvis det var det samme her på forummet, ville det da være rent kaos. Heldigvis kan vi da her langt hen af vejen holde os i de rigtige kategorier.

Redigeret af Radiomanden - 20-November-2007 kl. 19:37
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2007 kl. 22:06

Her var hvad jeg fik retur, efter en henvendelse:

"Hej Jan Rysz

Tak for din mail.

De pågældende varer skal naturligvis ikke ligge under den kategori, jeg har sendt din henvisning videre til Auctioncontrol der tager sig af forkert placerede varer.
Vi takker for henvendelsen."

Så det hjælper åbenbart at kontakte dem. Nu må vi se hvad der sker efterfølgende.

Til top
JoLa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2004
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 09:12

Tja det er mest HD recordere der ligger derunder (HD DVD/Blueray), ik?) går udfra at det er fordi folk ikke ved hvad HD DVD er, andre gange minder det om bevidst vildledning.

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 09:21
Det er fordi at mange, inklusive dig selv, ikke ved, at der er forskel på 'HD' og 'HDD'...
Til top
JoLa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2004
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 10:17

No comprendo! Jeg har selv søgt efter en HD-DVD under kategorien på QXL og det jeg bare lægger mærke til er at folk lister HDD recordere under kategorien fordi de tilsyneladende tror det er en kategori for Harddiskrecordere. Kommer sig nok af at en Harddisk til en PC tit forkortes med HD, altså en Harddisk optager + en DVD afspiller =HD-DVD 

Andre gange ligger der billige no-name DVD afspillere med HDMI udgang som efter min mening forsøges at sælges som noget andet end det de er. Men jo da, jeg ved godt hvad HD-DVD er, men hælder nu forøvrigt mest til Blue Ray. Men du har ret, udover at jeg har købt en Blue Ray afspiller så er det ikke noget jeg går vildt meget op i.

Bortset fra det, så er der jo mange ting på QXL der ligger forkert, og det må man jo blot tage med.

Ha en god dag.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu