|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() Sendt: 20-November-2007 kl. 19:29 |
Hejsa. Jeg ved godt jeg er off topic, men vil alligevel skrive følgende: Qxl har en kategori, der hedder HD-DVD/Blu-Ray afspillere. Der er ikke én eneste vare i denne kategori, der hører til der. Jeg har kontaktet dem angående dette, og fået dette svar: "Jeg gentager - nu for 3. gang: Det kan da godt ske jeg er lidt irriterende i denne sag, men jeg har jo ret. Jeg vil gerne købe en Blu-Ray afspiller, og kigger derfor jævnligt på Qxl. Så er det ret irriterende, at man finder kabler og alm. dvd-afspiller derinde. Hvad bliver det næste? Et køleskab? Nå, hvis nogen vil støtte mig i denne sag, vil jeg opfordre til at skrive til: kundeservice@qxl.dk og nævne at ingen af varerne her hører til i denne kategori
I er også velkommen til at kalde mig en sur spasser |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er rigtig mange ting i diverse kategorier på QXL der så absolut ikke hører hjemme hvor de er placeret. Hvis det var det samme her på forummet, ville det da være rent kaos. Heldigvis kan vi da her langt hen af vejen holde os i de rigtige kategorier. Redigeret af Radiomanden - 20-November-2007 kl. 19:37 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Her var hvad jeg fik retur, efter en henvendelse: "Hej Jan Rysz Så det hjælper åbenbart at kontakte dem. Nu må vi se hvad der sker efterfølgende. |
|
![]() |
|
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Tja det er mest HD recordere der ligger derunder (HD DVD/Blueray), ik?) går udfra at det er fordi folk ikke ved hvad HD DVD er, andre gange minder det om bevidst vildledning.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Det er fordi at mange, inklusive dig selv, ikke ved, at der er forskel på 'HD' og 'HDD'...
![]() |
|
![]() |
|
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
No comprendo! Jeg har selv søgt efter en HD-DVD under kategorien på QXL og det jeg bare lægger mærke til er at folk lister HDD recordere under kategorien fordi de tilsyneladende tror det er en kategori for Harddiskrecordere. Kommer sig nok af at en Harddisk til en PC tit forkortes med HD, altså en Harddisk optager + en DVD afspiller =HD-DVD Andre gange ligger der billige no-name DVD afspillere med HDMI udgang som efter min mening forsøges at sælges som noget andet end det de er. Men jo da, jeg ved godt hvad HD-DVD er, men hælder nu forøvrigt mest til Blue Ray. Men du har ret, udover at jeg har købt en Blue Ray afspiller så er det ikke noget jeg går vildt meget op i. Bortset fra det, så er der jo mange ting på QXL der ligger forkert, og det må man jo blot tage med. Ha en god dag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |