|
Outlook 2007 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2012 kl. 12:28 |
Hejsa
har lige installret min pc fra scratch ( oprydning ![]() MEN når jeg nu tsarter mit outlook ser det ud som på billedet ..... det er så længe siden jeg har sat det op, men mener bestemt ikke jeg FØR har manglet "SEND" knappen hvor pokker er den? har været alle menuer igennem, og den er ... pist væk ![]() UPS glemte at vedhænde billede Her er det så :)
![]() Redigeret af Brianigenigen - 09-November-2012 kl. 12:32 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du prøvet at højreklikke på menulinien på mailen også vælge "tilpas båndet" -> hovedfaner -> ny mail ,her kan man "designe" udseendet med knapper osv. sådan er det ihvertfald på min outlook
Redigeret af rhsin - 09-November-2012 kl. 12:44 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
rhsin... ja, og der er 2 send knapper, men når de bliver valgt, så er de freyed ud og virker ikke :)
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Læs lige dette igennem og se om ikke det hjælper:
http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/i-can-t-find-the-send-button-HA010239007.aspx MVH |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Og du har vel fået tilføjet de mailkonti du har i programmet?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Hehe det ser godt nok mystisk ud :)
Du kan trykke Ctrl+enter så skulle den gerne sende, hvis du ikke kan få knappen frem :)
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
ok sådan ser det også ud hos mig, nu spørger jeg nok dumt.. men kan det være fordi der ikke er udfyldt mailindstillinger for mailkontoen?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Hejsa
Først TAK for hjælpen Slettede mailkonto og tilføjede dem igen Nu dur den, må ha lavet noget forkert først for nu er alle kontakterne derogså .... ret underligt .... MEN
Mangetak for hjælpen alle sammen :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |