recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Outlook og kontraktgrupper
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Outlook og kontraktgrupper

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
colorrit Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér colorrit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Outlook og kontraktgrupper
    Sendt: 21-September-2022 kl. 12:18

Jeg har ny pc med windows 11. Bruger Microsoft Office Professional Plus 2021.

Efter installation af Outlook og import af min outlook.pst. fil har jeg et problem.

 

Når jeg vil sende en ny mail og trykker på "til" kommer adressekartoteket frem, men det er helt tomt.

 

Hvis jeg går ind under ”kontakter” vises alle de personer og grupper, som jeg har gemt eller oprettet tidligere.

 

Opretter jeg en ny mail via den enkelte kontaktgruppe, oprettes mail med gruppenavn i ”Til” feltet. Men der er ingen mailadresser.


Jeg har prøvet, at gå ind under søg/adressekartotek/funktioner, men her kommer der heller ingen adressekartoteker frem.


Er der nogen der har forslag til ,hvad jeg kan gøre, for at få mine kontakter atter vises.

 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu